loading...
مجله اینترنتی وارتان
vartan بازدید : 46 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

آگهی فروش آپارتمان

اگر شما هم قصد خرید و یا فروش آپارتمان را دارید و میخواهید آگهی در رابطه با فروش آپارتمان را جستجو کنید و یا آگهی آپارتمان خود را در جایی قرار دهید با ما همراه باشید. در این متن تجربه شخصی خود از قراردادن آگهی آپارتمان را با شما در میان میگذارم.

فروش آپارتمان من

آپارتمان من یک واحد ۱۹۰ متری در بالای سعادت آباد بود، بالاتر از میدان کاج و در یکی از  کوچه های بالای میدان،  از آنجا که واحد من در قواره دوم کوچه قرار داشت، برخی از همسایگان از واحد های خود به عنوان واحد تجاری استفاده میکردند. البته سند واحد سند مسکونی بود اما قیمت واحد مانند واحدهای تجاری محاسبه میشد.

به دلیل نیاز مالی واحد آپارتمان را در روزنامه همشهری آگهی کردم، قیمت را مطابق با قیمت واحدی که در طبقه پایین به تازگی ع وخته شد قرار دادم. هزینه آگهی در روزنامه همشهری بسیار بالا بود، واحد را در صفحه اول و به صوورت ۸ کادر انتخاب کردم. متاسفانه در هفته اول با توجه به تعداد تماسها و درخواست ها عملا امکان فروش واحد بوجود نیامد. قیمت بالای واحد و همچنین تفاوت قیمت که انتظار میرفت مشتری پرداخت کند باعث شد فروش انجام نشود.

آگهی فروش آپارتمان در اینترنت

هفته دوم آپارتمان را در چند سایت اینترنتی آگهی کردم، دیوار اولین سایت بود و چند سایت دیگر هم آگهی را قرار دادم.

تعداد تماسها به صورت چشمگیری افزایش یافت، در واقع روز اول و دوم تا ۸ یا ۹برابر تماس داشتم، هزینه سایت ها یا رایگان بودن یا اینکه بسیار کم بودن، چیزی که خیلی کلافه کننده بود تماس خیلی زیاد مشاورین املاک بود. مجبور شدم آگهی رو تغییر بدم و زیرش بزنم که مشا رین املاک تماس نگیرین.

تهاتر

نتایج آگهی

با وجود تعداد بالای تماسها بعد از یک هفته همچنان واحد آپارتمان فروش نرفت، البته چندین بازدید داشتم که هیچکدوم به ف وش آپارتمان منجر نشد.

اما از آگهی در سایتهای اینترنتی خیلی رضایت بیشتری داشتم چون هزینه خیلی کمتری داشت و تماسهای خیلی بیشتری دریافت کردم.

به هر حال بعد از چند هفته همچنان مشتری مناسب برای واحد پیدا نشد. تا تماسی از یک مشتری داشتم جهت معاوضه ملک، چون نیاز مالی داشتم مجبور شدم آپارتمان رو با چند واحد کوچک و پول نقد معاوضه کنم.

در واحدهای بزرگ که قیمت نسبتا بالایی دارند ، معاوضه راه مناسبی برای معامله میباشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 888
  • بازدید کلی : 3,084