loading...
مجله اینترنتی وارتان
vartan بازدید : 44 جمعه 13 آبان 1401 نظرات (0)

برای معرفی بهترین سایت های فروش خودرو باید بدانید که این سایت ها فقط برای توضیح شرایط خودرو می باشد و در نهایت باید خودرو بازدید شود.

بهترین سایت های فروش خودرو

امروزه خودرو و خرید آن یکی از نیازهای روزمره محسوب می شود. از این رو آگاهی داشتن از بهترین سایت های فروش خودرو برای خرید و فروش یکی از موارد مهم محسوب می شود. با این که قیمت خودرو در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است اما خرید و فروش آن همچنان انجام می گردد. در سال های اخیر خرید و فروش خودرو به روش سنتی کمتر انجام شده و افراد برای فروش خودرو خود از سایت ها یا اپلیکیشن ها استفاده می کنند.

خرید و فروش خودرو به روش اینترنتی بدین معنا نیست که اصلا نیازی به حضور افراد نباشد. ابتدا خودرو توسط شخص خریدار انتخاب شده و سپس با فروشنده تماس میگیرد. حین این تماس زمان مناسبی برای بازدید خودرو تعیین می گردد. در این قرار ملاقات خودرو به دقت بازدید شده و صحت موارد نوشته شده در سایت توسط فروشنده تایید می گردد.

انواع سایت ها و اپلیکیشن های خرید و فروش

یکی از بهترین سایت های فروش خودرو همراه مکانیک است که از سال 1392 شروع به کار نموده است. با استفاده از این سایت می توان خرید، فروش و دیگر خدمات مربوط به خودرو را دریافت نمود. در ضمن می توان از نظر کارشناسان مربوطه برای خرید خودرو استفاده کرد. یکی دیگر از این سایت ها بانی خودرو می باشد که خدمات خوبی را در زمینه فروش خودرو در اختیار فروشندگان قرار می دهد. با استفاده از این سایت به راحتی می توانید آگهی مربوط به خودرو خود را ثبت کنید.

سایت دیوار و امکانات آن

 سایت های دیگری نیز همچون ماشین بانک و دیوار خدماتی مشابه را به فروشندگان ارائه می دهند. در این سایت ها شرایطی فراهم شده است که افراد بتوانند سال تولید، میزان کارکرد، مدل و رنگ ماشین را انتخاب کنند و آگهی خود را به راحتی ثبت نمایند. همچنین امکان نوشتن توضیحات اضافه برای تشریح هر چه بهتر خودروی فروشی در این پلتفرم ها وجود دارد.

ثبت اگهی خودرو کرج

خرید خودرو در مشهد

خرید خودرو در کرج

فروش انلاین خودرو در کرج

خرید ماشین دست دوم در کرج

vartan بازدید : 38 دوشنبه 03 مرداد 1401 نظرات (0)

 طراحی فضای سبز ویلا

طراحی فضای سبز گستره ای بسیار زیاد از خدمات را پوشش می دهد. شرکت های توسعه فضای سبز انواع خدماتی از جمله طرحی روف گاردن ها ، طراحی دیوار سبز و بسیاری دیگر از خدمات را ارائه می دهند. با توجه به رشد و گسترش ساخت ویلا، شرکت های توسعه فضای سبز بخش بزرگی از خدمات خود را در بخش طراحی و اجرای محوطه های ویلا ارائه می دهند. در این متن به روند انجام طراحی فضای سبز توسط این شرکت ها میپردازیم.

طراحی فضای سبز ویلا

مراحل طراحی

قبل از هر چیز برای طراحی فضای سبز ویلا باید محیط ویلا را بررسی کرد و مواردی از جمله متراز فضا ، متریال مورد استفاده در سازه ویلا و حتی آب هوای منطقه ای را بررسی کرد. این موارد در طراحی فضای سبز ویلا بسیار موثر هستند.

در مرحله بعد با توجه به بررسی های اولیه، بهتر است تا طراحی سه بعدی به صورت مجازی آماده سازی شود. این طراحی سه بعدی علاوع بر روشن کردن روند طراحی، سفارش دهندگان کار را نیز از تصمیم طراح آگاه می کند.

بعد از تایید اولیه طرح، برای اجرای فضای سبز زیر سازی های مورد نیاز انجام می شود. زیر سازی ممکن است شامل مراحل بسیار پیچیده کف سازی و عایق بندی باشد و یا به صورت بسیار ساده فقط ایجاد پلان طراحی در حیاط ویلا باشد.

بعد از ایجاد بستر سازی مراحل اجرای فضای سبز انجام می شود که خود شامل چندین مرحله خواهد بود. اجرای فضای سبز نیز توسط تیم اجرا در شرکت های توسعه فضای سبز انجام می گیرد.

موارد مورد استفاده  در طراحی فضای سبز ویلا

در طراحی فضای سبز دست طراح برای بسیاری از فعالیت ها باز بوده و استفاده از المانها محدودیتی ندارد. اما برخی از موارد به صورت معمول در طراحی فضای سبز ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. این موارد شامل المانهای مختلفی می شود که برخی از آنها را در لیست زیر آورده ایم.

کف سازی

کف سازی در طراحی فضای سبز که میتواند به شکل های گوناگونی باشد، استفاده از سنگ، چمن مصنوعی یا طبیعی، استفاده از ترکیب سنگ و گیاه ، استفاده از جدا کننده های طبیعی، استفاده از جدا کننده های مصنوعی ، ایجاد مسیر و اجرای آنها بخش هایی از کف سازی فضای سبز محسوب می شوند.

فضای بازی کودکان

ایجاد فضای بازی برای کودکان میتواند یکی از انتخاب های طراح در توسعه فضای سبز ویلا باشد. در این بخش استفاده از وسایل پیش ساخته مانند تاب و سرسره بسیار معمول است. اما طراح باید پوشش کف مناسب، جدول بندی مناسب و یا جدا کننده های محیط را با توجه به خلاقیت خود در نظر بگیرد.

آبنما

استفاده از ابنما میتواند نقش مهمی در فضای سبز داشته باشد، گرچه استفاده از آبنما آماده بسیار اسانتر است. اما در مواردی بسیاری نیز طراح اقدام به طراحی ابنماهای مدرن و انحصای می کند که نقش مهمی در زیباسازی محیط دارد.

آلاچیق و فلاور باکس

استفاده و ایجاد الاچیق غلاوه بر زیبایی ، کارایی فضای سبز ویلا را نیز به صورت چشمگیری افزایش می دهد. الاچیق ، فضای سبز ویلا را به محیطی برای نشستن و لذت بردن از محیط تبدیل می کند. همچنین فلاور باکس ها نیز کمک میکنند تا بخش هایی بسیار زیبا و قابل بازسازی را به محیط اضافه کنیم.

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید اینترنتی گل و گیاه

طراحی آلاچیق

vartan بازدید : 43 جمعه 12 فروردین 1401 نظرات (0)

 گیاهان دارویی

 

انسان موجودی فناپذیر می باشد و به راحتی توسط کوچکترین موجودات طبیعت از پای در می آید این امر به ظهور دانش طب انجامیده است. انسان بدوی به دور از دانش مدرن برای رفع عوارض و بیماری های خود به طبیعت پناه می برد. استفاده از گیاهان دارویی عمری به قدمت حیات بشر بر کره خاکی دارد. انسان ها با آزمون و خطا به ارتقاء این دانش دست زده اند و سبب تکامل آن شده اند. در پس دانش طب سنتی یا گیاهی سابقه ای 2000 ساله نهفته است. در این متن به معرفی تعدادی از گیاهان دارویی خواهیم پرداخت.

حراج گل و گیاه در تهران

 گیاهان دارویی

حراج گل و گیاه در کرج

آلوئه ورا: این گیاه برای رشد به نور مستقیم خورشید و زهکش مناسب نیازمند می باشد. این گیاه از دسته گیاهان خوراکی طبقه بندی می شود. از شیره گیاه آلوئه ورا برای درمان عفونت های ناشی از زخم ها، سوختگی ها و رفع التهابات استفاده می شود. همچنین گیاه آلوئه ورا برای رفع یبوست مزمن، کم اشتهایی و مشکلات گوارشی کاربردی می باشد.

خرید گل و گیاه ارزان در تهران

آویشن: این گیاه معطر در مصارف دارویی و خوراکی قابل استفاده می باشد. از این گیاه برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. این گیاه آنچنان وجود خود را در تامین سلامت انسان اثبات نموده است که امروزه در بسیاری از داروهای مدرن استفاده می شود. از این گیاه در درمان نفخ معده، رفع عفونت و سرفه استفاده می شود. البته استفاده از آویشن در آشپزخانه ها نیز بسیار دیده می شود.

خرید گل آپارتمانی

شنبلیله: استفاده از این گیاه در طب و ادویه جات مشاهده می شود. شنبلیله از گیاهان دارویی کاربردی در درمان بیماری هایی نظیر فشار خون، سرطان کبد و زخم های معده و روده است.استفاده از این گیاه سبب افزایش وزن، حل مشکلات گوارشی و رفع بوی بد دهان می شود.

بومادران: این گیاه در اغلب مناطق کره زمین رشد می نماید. از برگ ها و گل های این گیاه برای درمان بیماری ها استفاده می شود. استفاده از این گیاه در درمان زخم ها، تسکین درد دندان و رفع مشکلات زنانه کاربردی می باشد.

 

 

 

vartan بازدید : 42 یکشنبه 29 اسفند 1400 نظرات (0)

 

گل کاکتوس

گل کاکتوس به مجموعه ای از گیاهان اطلاق می شود که توانایی تحمل و مقاومت در شرایط محیطی نامطلوب را دارا می باشند. نگهداری از این گونه بسیار راحت می باشد. نیاز های محدود این گیاه سبب مطلوبیت روز افزون آن است. شاید با شنیدن نام کاکتوس تنها به چند مدل محدود بیندیشید. اما باید بدانید که گیاهان خانواده کاکتوس ها بسیار بزرگ و متنوع می باشند. به طور میانگین در حدود 1750 گونه از این گیاهان در سراسر جهان شناسایی و ثبت شده است. این تنوع وجود سازگاری بالای کاکتوس ها با انواع شرایط آب و هوایی را نشان می دهد. اما شاید بتوان زیستگاه اصلی این گیاه را در بیابان های خشک فاقد آب و علف یافت. توانایی این گیاه در ذخیره سازی آب سبب بی نیازی آن در این شرایط خشک می باشد.

خرید گل و گیاه آپارتمانی

گل کاکتوس

تمامی گیاهان خانواده کاکتوس ها دارای ساختاری گوشتی هستند البته این امر نباید شما را به اشتباه بیندازد زیرا تمام گیاهان گوشتی الزاما گل کاکتوس محسوب نمی شوند. کاکتوس ها دارای ساختاری درختی، ستونی و کروی می باشند. البته گونه های دیگری نیز در مناطق جغرافیایی مختلف شناسایی شده اند. یکی از دلایل محبوبیت کاکتوس را شاید در توانایی انطباق پذیری آن بتوان یافت. امروزه گونه هایی از کاکتوس در اثر تطبیق با تغییرات آب و هوایی پدید آمده اند که نگریستن در آنها سبب حیرت انسان خواهد شد. گونه هایی نظیر کاکتوس ارکیده ای، کاکتوس تعطیلاتی و کاکتوس حصیری تنها بخش کوچکی از دنیای زیبای کاکتوس ها محسوب می شوند. خرید گل گیاه آپارتمانی در کرج

در کنار تمام مطالب ذکر شده می توان به فواید بهداشتی و درمانی گل کاکتوس نیز اشاره نمود. از گیاه کاکتوس می توان در درمان انواع التهابات بدن، دیابت و حتی برای جوانسازی پوست و حفظ رطوبت آن نیز استفاده نمود. در صورت نگهداری مطلوب از کاکتوس های گلدار حتی می توان شاهد رشد میوه در این گیاهان سرسخت بود. میوه گیاه کاکتوس سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های A، C و E می باشد و مصرف آن برای انسان بسیار مفید است. همچنین این گیاه قادر به رفع امواج مضر در اطراف ما و تصفیه هوا می باشد. خرید گل و گیاه ارزان در کرج

 

 

 

 

 

vartan بازدید : 42 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)

 

گل آپارتمانی سانسوریا و انواع آن

گل آپارتمانی سانسوریا از گل های پرطرفدار و مقاومی است که این روزها در هر خانه ای جای خود را پیدا کرده است. این گل ها مثل کاکتوس ها تیغ ندارند و بیشترین رشدشان از قد اتفاق می افتد. اما وجود آنها در یک محیط منجر به تصفیه هوا و پاک شدن از برخی مواد سمی می شود. از آنجا که این گیاه به نگهداری خاصی نیاز ندارد و در شب اکسیژن تولید می کند و همیشه هم سبز است، برای زینت بخشیدن به اتاق خواب بسیار مناسب است.   

گل آپارتمانی

برخی انواع گل آپارتمانی سانسوریا

گل آپارتمانی سانسوریا در کل دارای 60 نوع مختلف است که البته همه آنها نیز در ایران در دسترس نیستند. انواع گل سانسوریایی که در ایران می توان یافت عبارت اند از:

  • سانسوریا شمشیری یکی از انواع این گل ها است که همان طور که از نامش پیدا است برگ هایی شبیه به نیزه و شمشیر دارد. گاهی قد این برگ ها به یک متر هم می رسد. این نوع سانسوریا به دو شکل سبز و ابلق در دسترس است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. 
  • از دیگر انواع سانسوریا می توان به سانسوریا پاکوتاه که مثل نوع قبلی بلند نیست و قد آن کوتاه است و در بیشترین حالت به 20 تا 25 سانتی متر می رسد اشاره کرد. این مدل هم دارای دو نوع سبز و ابلق است که به دلیل کوچک و کمجا بودنش مناسب محیط های کوچک مثل روی میز کار است.
  • سانسوریا لوله ای یا نیزه افریقایی نوع دیگری است برگ های لوله ای شکل دارد و قطر آن به 3 سانتی متر هم می رسد. در شرایط خوب می تواند تا 50 سانتی متر قد بکشد. این گیاه وارداتی محسوب می شود و شرایط نگهداری از آن مانند قلمه گیاه است.  

گل آپارتمانی سانسوریا در انواع مهتابی و باله نهنگی، کوتوله، فیشری، پتنس، کانالیکولاتا و گراسیلیس نیز موجود است.

موارد مرتبط با موضوع:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید استند گلدان

خرید گل آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در تهران

خرید اینترنتی گل و گیاه

خرید گل آپارتمانی ارزان

vartan بازدید : 44 دوشنبه 29 آذر 1400 نظرات (0)

 

استعلام بیمه ایران

هنگامی که یک بیمه گذار از شرکت بیمه خود در مورد ادعای خسارت پرس و جو می کند به آن استعلام می گویند. بیمه گذار بیمه نامه خود را استعلام می گیرد تا مطلع شود که جریمه شده است یا خیر. گاهی اوقات، یک استعلام می تواند شامل یک درخواست ساده باشد. مثلا در استعلام تلفنی ممکن است با خط تلفن به صورت رایگان و در  24 ساعت شبانه روز می توانید با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا از جزئیات بیمه نامه خود مطلع شوید.

استعلام بیمه ایران

بیمه ایران امروزه از فناوری های جدیدی استفاده می‌کند تا استعلام بیمه را برای مشتریان خود آسان تر کند. با استفاده از نرم افزار استعلام بیمه ایران جهت رسیدگی سریع به درخواست های شما، جزئیات بیشتری را ارائه می دهد. همچنین علاوه بر مراجعه حضوری به شعب بیمه ایران که روش سنتی استعلام بیمه نامه های شخص ثالث بیمه ایران است روش دیگری نیز وجود دارد. استعلام بیمه نامه آنلاین روشی بسیار ساده تری است که شما را قادر می سازد تا از جزئیات و شرایط بیمه‌نامه خود در اسرع وقت مطلع شوید. شما با مراجعه به سایت اینترنتی بیمه ایران و وارد کردن اطلاعات و مشخصات خودروی خود به راحتی استعلام بیمه خود را دریافت می کنید. برای استعلام با این روش وارد کردن کد یکتا یا شماره بیمه نامه در سامانه بیمه الزامی است.

روش های استعلام اینترنتی بیمه نامه با سامانه بیمه ایران

  1. استعلام از طریق شماره بیمه‌نامه: اگر قصد دارید بیمه نامه خود را با شماره بیمه استعلام بگیرید لازم است اطلاعاتی نظیر شماره بیمه‌نامه، شرکت بیمه کننده، کدملی یا شناسه ملی و شماره تلفن همراه و یا شناسه ملی خود را در سامانه وارد نمائید.
  2. استعلام از طریق کد یکتای بیمه‌نامه: اگر هم قصد دارید بیمه نامه خود را با کد یکتای بیمه نامه استعلام بگیرید باید کد یکتا و شناسه ملی یا کد ملی خود را وارد سامانه نمائید.

مزایای استعلام بیمه‌های خودرو قبل از خرید

چنانچه می خواهید بیمه بدنه یا بیمه شخص ثالث برای خودروی خود خریداری کنید توصیه می کنیم که قبل از آن حتما استعلام آن را تهیه نمائید. می توانید مطلع شوید که آیا خودرو بیمه شده است یا خیر و شرکت بیمه کننده کدام شرکت است. همچنین می توانید از تاریخ خرید و انقضای بیمه نامه ها مطلع شد تا تمدید را به موقع و بدون مشکل انجام داد.

موارد مشابه دیگر:

بیمه شخص ثالث بیمه ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه شخص ثالث ایران

 

 

vartan بازدید : 41 جمعه 12 آذر 1400 نظرات (0)

 

اجرای روف گاردن

در صورتی که برای ساختمانی نیازمند استفاده از خدمات روف گاردن هستید باید در نظر داشته باشید که پس از طراحی روف گاردن نیازمند استفاده از خدمات اجرای روف گاردن خواهیم بود که البته این خدمات به صورت تخصصی و حرفه ای ارائه شده و در دسترس ما می باشد. در نظر داشته باشید که در اجرا همه چیز به محیط و همچنین بودجه ای که برای اجرا در نظر داشته اید باز می گردد و بهتر است که در این زمینه حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

روف گاردن ها در ساختمان های مرتفع و بزرگ می توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و به خصوص در شهرهای بزرگی همچون تهران برای جلوگیری از ورود آلودگی و دفع ریز ذرات می توانند یک راهکار بسیار مناسب به شمار روند. با توجه به تمامی این مسائل می توان گفت که اجرای روف گاردن برای ساختمان های مسکونی، فرهنگی و تجاری می تواند یکی از بهترین راهکارهای در دسترس باشد.

اجرای روف گاردن

بهترین مرکز اجرای روف گاردن کجاست؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که شاید برای شما هم در خصوص روف گاردن و اجرای آن پیش آمده باشد آن است که اصولا کدام مرکز می تواند بهترین خدمات را در خصوص اجرای روف گاردن به ما ارائه کند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که شرکت ما با توجه به تجربه و سابقه ای که در این خصوص دارد و همچنین همکاری با برترین طراحان و تکنسین های اجرا می تواند عملکرد بسیار مناسبی را در این خصوص داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش اجرای روف گاردن می توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را در این حوزه بپرسید. تمامی این خدمات به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین زمان در دسترس شما بوده و می توانید با استفاده از آن بهترین مدل را برای اجرا انتخاب کنید.

موارد مرتبط با این موضوع:

خرید گل و گیاه آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در تهران

طراحی گرین وال

خرید گلدان سفالی

طراحی فلاور باکس

 

vartan بازدید : 45 جمعه 07 آبان 1400 نظرات (0)

 

بیمه ثالث ایران

مقدمه بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران یا بیمه شخص ثالث زیر مجموعه بیمه خودرو به حساب می‌رود. داشتن بیمه ثالث برای هر خودرویی واجب است. این بیمه در برابر خسارت‌های جانی و مالی که راننده با سهل انگاری متحمل شده و غیر عمد است، به اشخاص ثالث و بیمه‌گزار، توسط شرکت بیمه پرداخت می‌شود.

شخص ثالث کیست؟

در بیمه ثالث ایران، راننده وسیله نقلیه، شخص اول است و یا به عنوان بیمه‌گزار شناخته می‌شود. شخص دوم در این رابطه، شرکت بیمه است و موظف به پرداخت هزینه‌ها و خسارت‌ها طبق قرار داد است. شخص ثالث نیز فرد مسدوم و زیان دیده در یک حادثه رانندگی است. این بیمه موظف به پرداخت هزینه به تمام اشخاصی است که در حادثه رانندگی متحمل زیان شده‌اند.

بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران موظف به پرداخت چه مواردی است؟

پوشش‌های بیمه ثالث شامل پرداخت خسارات مالی و جانی است و موظف است حداکثر هزینه خسارت‌های مالی و جانی را مطابق با توافق در بیمه‌نامه، پرداخت نماید.

خسارت مالی شامل خسارت‌هایی است که به وسیله نقلیه شخص ثالث و همچنین فرد بیمه شده، می‌رسد و خسارت‌های جانی شامل پرداخت تمام هزینههای بیمارستان، نقص عضو، فوت و همه هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه است. این هزینه به تمام اشخاص ثالثی که در حادثه دچار آسیب شده‌اند پرداخت می‌شود.

محاسبه نرخ بیمه برای شخص ثالث

میزان دیه شخصی که در حادثه تصادف فوت شده است، مطابق مبالغ دیه پرداخت می‌شود. میزان دیه کامل سال 1400 مطابق قوانین تعیین شده در قوه قضاییه برابر با 640 میلیون تومان در ماه حرام (ماه‌های محرم، رجب، ذی‌ القعده و ذی‌ الحجه) است و در باقی ماه‌ها برابر با 480 میلیون تومان است.

میزان هزینه‌ای که باید برای بیمه شخص ثالث پرداخت شود، هر سال توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود و بیمه‌گزار با پرداخت هزینه بیشتر، می‌تواند پوشش مالی بیشتری را نیز دریافت کند.

بخش‌های مفید دیگر:

بیمه ثالث ایران

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه ثالث ایران

vartan بازدید : 47 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

آگهی فروش آپارتمان

اگر شما هم قصد خرید و یا فروش آپارتمان را دارید و میخواهید آگهی در رابطه با فروش آپارتمان را جستجو کنید و یا آگهی آپارتمان خود را در جایی قرار دهید با ما همراه باشید. در این متن تجربه شخصی خود از قراردادن آگهی آپارتمان را با شما در میان میگذارم.

فروش آپارتمان من

آپارتمان من یک واحد ۱۹۰ متری در بالای سعادت آباد بود، بالاتر از میدان کاج و در یکی از  کوچه های بالای میدان،  از آنجا که واحد من در قواره دوم کوچه قرار داشت، برخی از همسایگان از واحد های خود به عنوان واحد تجاری استفاده میکردند. البته سند واحد سند مسکونی بود اما قیمت واحد مانند واحدهای تجاری محاسبه میشد.

به دلیل نیاز مالی واحد آپارتمان را در روزنامه همشهری آگهی کردم، قیمت را مطابق با قیمت واحدی که در طبقه پایین به تازگی ع وخته شد قرار دادم. هزینه آگهی در روزنامه همشهری بسیار بالا بود، واحد را در صفحه اول و به صوورت ۸ کادر انتخاب کردم. متاسفانه در هفته اول با توجه به تعداد تماسها و درخواست ها عملا امکان فروش واحد بوجود نیامد. قیمت بالای واحد و همچنین تفاوت قیمت که انتظار میرفت مشتری پرداخت کند باعث شد فروش انجام نشود.

آگهی فروش آپارتمان در اینترنت

هفته دوم آپارتمان را در چند سایت اینترنتی آگهی کردم، دیوار اولین سایت بود و چند سایت دیگر هم آگهی را قرار دادم.

تعداد تماسها به صورت چشمگیری افزایش یافت، در واقع روز اول و دوم تا ۸ یا ۹برابر تماس داشتم، هزینه سایت ها یا رایگان بودن یا اینکه بسیار کم بودن، چیزی که خیلی کلافه کننده بود تماس خیلی زیاد مشاورین املاک بود. مجبور شدم آگهی رو تغییر بدم و زیرش بزنم که مشا رین املاک تماس نگیرین.

تهاتر

نتایج آگهی

با وجود تعداد بالای تماسها بعد از یک هفته همچنان واحد آپارتمان فروش نرفت، البته چندین بازدید داشتم که هیچکدوم به ف وش آپارتمان منجر نشد.

اما از آگهی در سایتهای اینترنتی خیلی رضایت بیشتری داشتم چون هزینه خیلی کمتری داشت و تماسهای خیلی بیشتری دریافت کردم.

به هر حال بعد از چند هفته همچنان مشتری مناسب برای واحد پیدا نشد. تا تماسی از یک مشتری داشتم جهت معاوضه ملک، چون نیاز مالی داشتم مجبور شدم آپارتمان رو با چند واحد کوچک و پول نقد معاوضه کنم.

در واحدهای بزرگ که قیمت نسبتا بالایی دارند ، معاوضه راه مناسبی برای معامله میباشد.

vartan بازدید : 61 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)

 

طراحی سایت آموزشگاه کنکور

آموزشگاه های کنکور زمان زیادی است که مشغول فعالیت در بخش خدمات آموزشی هستند. شیوه های اموزشی در این نوع از آموزشگاه ها رفته رفته در حال تغییر است. در این تغییرات یکی از بخش هایی که باید به آن توجه داشت بخش ارائه اموزش های آنلاین در بخش آموزش کنکور است.

بسیاری از آموزشگاه های کنکور کتوجه این موضوع شده اند که طراحی سایت اموزشگاه کنکور بخش مهمی در تغییر روند ارائه خدمات خواهد داشت. از همین رو است که شکل ها و طراحی های بسیار متفاوتی را در بخش طراحی سایت آموزشگاه کنکور شاهد هستیم، طراحی هایی متفاوت با کارایی هایی گوناگون که برخی از آنها بسیار موفق و برخی دیگر موفقیت چندانی را به همراه نداشته اند.

در این بهش به بخش های ضروری یک وب سایت در زمینه آموزشگاه خواهیم پرداخت. این ویزگی ها و دانش در مورد انها کمک میکند تا به طراحی مناسب دست پیدا کنید و یا حتی به گسترش وب سایت های قدیمی خود بپردازید.

طراحی سایت

ویژگی های طراحی سایت

  1. بخش در باره ما، این بخش معرفی کوتاهی از آموزشگاه کنکور را در بر دارد. کاربران با مطالعه این قسمت باید اطلاعات دقیق و مختصری از ماهیت اموزشگاه کسب نمایند.
  2. بخش تماس با ما، میتواند شامل راههای ارتباطی مخلف باشد، از جمله تلفن های تماس و ادرس و همچنین راه های ارتباطی دیجیتالی مانند ایمیل در این قسمت درج میگردد.
  3. معرفی خدمات، معرفی انواع خدمات قابل ارائه در اموزشگاه کنکور، از جمله معرفی خدمات آموزشی و همچنین آزمونهای ازمایشی و غیره...
  4. معرفی دوره های آموزشی، در این بخش به صورت دقیق تر به توضیحاتی در مورد دوره های آموزشی پرداخته می‌شود. با توجه به انواع مختلف دوره های اموزشی این بخش بخشی مهم از طراحی سایت اموزشگاه کنکور می‌باشد.
  5. بخش کلاس های آنلاین و دروه های اموزشی آنلاین، این بخش را در بسیاری از وب سایت های مدرن مشاهده میکنیم. البته داشتن این بخش نیاز به بستر اولیه مناسبی دارد اما با توجه به تمایل افراد برای شرکت در این نوع از کلاس ها این بخش بخش مهمی از طراحی سایت اموزشگاه کنکور می‌باشد.

 

 

طراحی سایت آموزشگاه کنکور

سئو سایت

بک لینک

خرید سایت آماده

 

vartan بازدید : 22 دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بیمه عمر در ایران چیست؟

بیمه عمر ایران با نام های دیگری مانند بیمه عمر ، بیمه آینده ، بیمه عمر ما و .. نیز شناخته می شود. بیمه عمر نوعی بیمه شخصی است. بیمه عمر برای کاهش نگرانی و اضطراب مردم در مورد آینده طراحی و ارائه شده است. در واقع ، این یک روش عالی برای پس انداز پول یا امرار معاش است. اصل بیمه عمر سود تضمینی است. در بسیاری از موارد ، سود حاصل از مشارکت علاوه بر سود تضمین شده است. بیمه عمر علاوه بر سرمایه گذاری در طلا ، پوشش بیمه ای را نیز در اختیار افراد قرار می دهد. در بیمه عمر افراد مبلغ مشخصی را به عنوان حق بیمه پرداخت می کنند. سپس آنها سود تضمین شده و پوشش های مختلف بیمه را دریافت می کنند.

بیمه عمر در ایران

بیمه عمر ایران ویژگی هایی مانند "وام بیمه عمر ایران" و بیمه زندگی کودکان را برای بیمه ها فراهم می کند ، بنابراین از نظر بیمه گذاران بهترین بیمه عمر است.

بیمه عمر ما در ایران

بیمه عمر ایران من یک نسخه کامل از بیمه زندگی جامع است که به طور مشترک توسط شرکت بیمه ایران و شرکت بیمه معین ایران تحت پوشش بیمه ایران در منطقه آزاد کیش طراحی و ارائه شده است.

بیمه عمر مان در ایران

بیمه ما هم نوعی پس انداز است و هم دارای خصوصیات بیمه عمر است که از همه نظر برای بیمه گر سودمند خواهد بود. در بیمه عمر ما ، بیمه گر علاوه بر مشارکت در بازده تضمینی سرمایه گذاری 85٪ ، در صورت لزوم به مبلغ پس انداز شده نیز دسترسی خواهد داشت. یکی از مزایای مهم بیمه ما این است که بیمه گر می تواند تمام یا بخشی از بیمه نامه خود را پس از انقضا مدت بیمه به صورت سرمایه یا حق بیمه دریافت کند. در طول قرارداد بیمه این امکان وجود دارد که بیمه گر بخشی از اندوخته خود را دریافت کند یا از شرکت بیمه ما وام ناامن دریافت کند.

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران مان

vartan بازدید : 37 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت عکاسی

سایت های عکاسی می توانند با چندین هدف مختلف طراحی شوند. در بخش اول ممکن است یک وب سایت عکاسی برای یک آتلیه طراحی و هدف آن معرفی آتلیه به کاربران اینترنتی باشد در بخش دوم طراحی سایت عکاسی میتواند یک گالری  آنلاین تمام عیار برای معرفی آثار عکاسی و یا آثار هنری دیگر باشد.

آتلیه های آنلاین می توانند با طراحی سایت عکاسی موفقیت های بسیاری در اینترنت داشته باشند و همچنین مخاطبان بسیاری را به سوی سایت خود جذب نمایند در این متن به بررسی موارد مورد نیاز در طراحی سایت عکاسی می پردازیم.

  1. معرفی آتلیه و یا هنرمند عکاس در بخش معرفی وب سایت، این بخش اطلاعات جامعی در مورد وب سایت و یا مدیران آن ارائه می دهد.
  2.  بخش گالری تصاویر این بخش اصلی ترین بخش وب سایت عکاسی است. گالری تصاویر باید بتوانند تصاویر را با شیوه های مختلف در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین در صورت نیاز توضیحات مرتبط با هر تصویر را شرح دهند. بسیاری از آثار عکاسی نیاز به توضیحات جانبی خواهند داشت این توضیحات می تواند در بخش گالری تصاویر به شکلی مناسب قرار گیرد
  3.  بخش پروژه ها و نمونه کارها، فرق بود این بخش با گالری تصاویر در آن است که در بخش پروژه مجموعه ای از تصاویر و توضیحات تحت قالب یک پروژه معرفی می شود. همچنین موارد استفاده پروژه و موفقیت های احتمالی آن برای مخاطبان توضیح داده می شود.
  4. بخش پرسش و پاسخ، در صورتی که مخاطبان در سایت های عکاسی نیاز به ارتباط بیشتر داشته باشند می‌توان این نیاز را با ایجاد بخش پرسش و پاسخ تامین کرد. در این بخش کاربران می‌توانند سوالات خود را به صورت آنلاین مطرح پاسخ آن‌ها را دریافت نمایند.
  5. بخش رزومه ها و بیوگرافی های هنر در صورتی که سایت عکاسی را را برای استفاده های هنری نیاز دارید بخش رزومه ها را در آن مد نظر قرار دهید. بخش رزومه ها در واقع از موفقیت های کسب شده توسط شما را به مخاطبان ارائه می دهد. این بخش علاوه بر نمایش موفقیت ها اعتبار وب سایت را تاحد بسیاری بالا خواهد برد
  6.  بخش ادیتینگ تصاویر، این بخش می‌تواند برای روتوش تصاویر عکاسی مورد استفاده قرار بگیرد به طوری که کاربران با یک کلیک ساده تصاویر قبلی و همچنین تصاویر ادیت شده را در یک اسلاید مشاهده نمایند این بخش جذاب ترین بخش در سایت عکاسی برای کاربران می باشد.
  7.   بخش انتشار اخبار و مقالات، در این بخش از وبسایت می‌توان مقالات مربوط به عکاسی و یا اخبار مرتبط با آن را نشر داد. این بخش می‌تواند مخاطبان علاقمند به مطالب عکاسی را جذب نماید و آن ها را به کاربران دائمی وب سایت تبدیل کرد.

طراحی سایت عکاسی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

vartan بازدید : 59 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت مهندسی

سایت های مهندسی با هدف درج اطلاعات از شرکت های مهندسی و معرفی آنها در فضای آنلاین طراحی می‌شود. همچنین سایت های مهندسی می‌توانند بخش هایی جهت بهبود کیفیت و ارتباط با مشتریان را در خود جای دهند در این بخش به توضیح سایت های مهندسی و موارد مهم آن ها خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه طراحی سایت مهندسی معرفی یک شرکت یا یک مجموعه فنی می باشد ،این نوع سایت ها باید دارای گرافیک مناسب باشند .همچنین همخوانی گرافیکی در طراحی سایت و روند کاری این شرکت ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

طراحی سایت مهندسی با چه اهدافی انجام می شود

سایت های مهندسی با اهداف معرفی و همکاری در پروژه های فنی ایجاد می شوند همچنین برای ارائه رزومه و سوابق فعالیتی شرکت ها، بخش هایی در وب سایت در نظر گرفته می شود.

سایت های مهندسی می توانند مشاور و راهنمای مهندسان باشند. در این وب سایت ها امکان ارائه ایده ها و طرح های نوآورانه وجود دارد همچنین در بخشی از این وبسایت نقشه هایی جهت معرفی پروژه های انجام شده وجود دارد اطلاعات پروژه ها دربخش های علمی و فنی ارائه می شود.

امکانات طراحی سایت مهندسی

سایتهای مهندسی دارای بخش های مختلفی می باشند که به بعضی ازآنها در این بخش ها اشاره می کنیم.

  1. ایجاد بخش رزومه ها جهت بیان سابقه کاری اعضا و مدیران شرکت
  2. بخش  گواهینامه‌ها و سرتیفیکیت، در این بخش گواهینامه های شرکت،  مدارج علمی و فنی کسب شده توسط شرکت قرار داده می‌شود.
  3. ایجاد آرشیو های ویدیویی و تصاویر، این بخش می تواند معرف توانایی های شرکت وپروژه های شرکت به صورت تصویری باشد.
  4.  تالارهای پرسش و پاسخ، تالارهای پرسش و پاسخ جهت ارتباط بیشتر شرکت با کاربران قرار داده می شوند
  5. ارائه مشاوره های مهندسی آنلاین، در این بخش شرکت های مهندسی می توانند به صورت آنلاین به کاربران خود مشاوره های تخصصی ارائه نمایند.

طراحی سایت مهندسی در صورتی که به صورت تخصصی انجام شود می‌تواند کاربران زیادی را جذب و نتیجه بخشی مناسبی داشته باشد.

طراحی سایت مهندسی

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

vartan بازدید : 56 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت نمایشگاهی

سایت های نمایشگاهی پوشش دهنده اخبار و اطلاعات انواع نمایشگاه ها می باشند نمایشگاه های دائمی و یا نمایشگاه های موقت نیاز به معرفی و نمایش اطلاعات برای کاربران را دارند. این اطلاع رسانی ها از طریق فضای آنلاین در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. علاوه بر  بخش معرفی نمایشگاه وب سایت بخش تبلیغاتی برای انواع نمایشگاه ها نیز میباشد.

آیتم های مهم در طراحی سایت نمایشگاهی

  1. معرفی زمان و مکان نمایشگاه، این بخش به صورت دقیق زمان اجرای نمایشگاه و همچنین شعبه های احتمالی آن را معرفی می نماید.
  2.  معرفی مشارکت کنندگان در نمایشگاه، این بخش به معرفی شرکت ها و مشارکت کنندگان که در نمایشگاه حضور دارند می‌پردازد. در بسیاری از نمایشگاه ها تعداد مشارکت کنندگان بسیار بالا بوده و مشخص کردن و یا جستجوی این مشارکت کنندگان نیاز به جستجوگرهای حرفه ای  دارد.
  3. بخش پیام مدیران، در این بخش مدیران نمایشگاه به صورت روزانه پیام ها و مواردی که نیاز به به تاکید بیشتر دارد را ذکر می کنند.
  4. مشاهده مجوز های نمایشگاه، این بخش به معرفی و نمایش مجوز های صادر شده برای نمایشگاه می‌پردازد.
  5. بخش ثبت درخواست الکترونیکی، این بخش به کاربران اجازه می‌دهد تا درخواست حضور در نمایشگاه را به صورت الکترونیکی ثبت و نتایج آن را بدون نیاز به حضور در محل نمایشگاه دریافت کنند.
  6.  بخش آمار و اطلاعات، این بخش توسط مدیران نمایشگاه برای شرکت کنندگان درج و تحلیل می شود تا شرکت‌کنندگان بتوانند با توجه به این تحلیل ها حضور قوی تری در نمایشگاه داشته باشند.
  7. بخش قوانین و مقررات، در این بخش قوانین و مقررات حضور در نمایشگاه برای مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان قرار داده می شود.
  8. نقشه های داخلی نمایشگاه،  در صورتیکه نمایشگاه ها وسعت بالایی داشته باشند نقشه های داخلی در این بخش قرار خواهد گرفت.

 

طراحی سایت نمایشگاهی بیانگر کلیه اخبار و حواشی یک نمایشگاه می‌باشند. در دوران حاضر که اخبار و اطلاعات به صورت گسترده در شبکه های آنلاین پخش و انتشار پیدا می‌کند. واقعه های مهمی مانند نمایشگاه ها باید دارای وب سایت و پایگاه های اینترنتی باشند. تا مشاهده و جستجوی آنها امکان پذیر باشد.

وب سایت های نمایشگاهی به کاربران و مدیران و بازدید کنندگان کمک می‌کنند تا علاوه بر دریافت اطلاعات دقیق تر کنترل مناسب تری نیز بر روی روند نمایشگاه ها داشته باشند.

طراحی سایت نمایشگاهی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

vartan بازدید : 39 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت بازرگانی

سایت های بازرگانی با اهدافی مانند گسترش کسب و کار و ایجاد ارتباطات گسترده تر ایجاد می شوند. وب سایت ها دارای ویژگی های خاصی هستند که کمک میکنند مشاغل بازرگانی روابط گسترده تر و پایدارتری را ایجاد نمایند. در این بخش به بررسی مواردی می پردازیم که در طراحی سایت بازرگانی مورد نیاز می باشد.

نکات اساسی در طراحی سایت بازرگانی

  1. بخش اساسی در طراحی سایت بازرگانی بخش معرفی خدمات و تخصص ها می باشد در این بخش خدمات قابل ارائه توسط شرکت به کاربران ارائه می‌شود و افراد می توانند با مراجعه به این بخش کلیه خدمات قابل دریافت را بررسی و در صورت نیاز درخواست این خدمات را داشته باشند
  2. بخش مقالات و اخبار در حوزه بازرگانی، سایت های بازرگانی می توانند بخش بسیار وسیعی در رابطه با مقالات و اخبار روز داشته باشند چرا که بسیاری از اخبار ها در دنیای امروز در مورد مسائل مالی و مرتبط با حوزه های بازرگانی می باشد. این بخش در جذب مخاطب همچنین اطلاع‌رسانی به مخاطبان نقش اساسی دارد.
  3. بخش پروژه های انجام شده، در این بخش امکان معرفی فعالیت های انجام شده و پروژه های انجام شده وجود دارد. در شرکتهای بازرگانی معمولاً پروژه های کوچک و بزرگی انجام می‌شود که درج آنها در وب سایت به جلب اعتماد مخاطبان و جذب آنها کمک خواهد کرد.
  4. ایجاد فضایی برای پرداخت، چنانچه شرکت های بازرگانی نیاز به تراکنش های مالی داشته باشند می‌توانند با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین در وب سایت خود بخش پرداخت مالی را به صورت سیستماتیک راه اندازی کنند. این بخش در شرکت های بزرگ بازرگانی می تواند نقش حیاتی داشته باشد.
  5.  بخش پرسش و پاسخ، افراد مختلف نیاز به اطلاعات در مورد شرکت‌ها و یا موارد مالی خود دارند، میتوانند در این بخش سوالات خود را مطرح و پاسخ آنها را از کارشناسان دریافت نمایند این بخش نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب خواهد داشت و ارتباطی دو جانبه بین مدیران شرکت و مشتریان برقرار خواهد کرد.
  6. آلبوم تصاویر ، برای بخشهایی که نیاز به ایجاد تصاویر مختلف می باشد میتوان از گالری تصاویر وب سایت استفاده کرد این بخش قابلیت ایجاد انواع اسلایدها را به مدیران سایت می دهد.
  7. بخش رزومه شرکت، در این بخش رزومه های کاری شرکت سرتیفیکیت ها و موارد دیگر درج میگردد تا مشتریان و اطلاعات کامل تری از شرکت و توانایی های آن داشته باشند.
  8.  ایجاد نقشه و آدرس، در این بخش علاوه بر ایجاد آدرس پستی می توان از نقشه هایی که در موبایل ها قابل مشاهده هستند استفاده کرد. این بخش کمک می کند تا مشتریان به صورت آسان‌تری به شرکت و منابع آن دسترسی داشته باشند.

 

سایتهای بازرگانی می‌توانند بخش درآمدی برای شرکت های بازرگانی داشته باشند و همچنین تعداد مخاطبان و مراجعان به این شرکت ها را افزایش دهند. این افزایش می تواند منجر به افزایش درآمد و ارتباطی تنگاتنگ بین مشتریان و شرکتهای بازرگانی باشد . شرکت‌های بازرگانی علاوه بر وب سایت به اپلیکیشن های اختصاصی نیز نیاز دارند. ایکیشن ها امکان استفاده راحت تر برای کاربران موبایلی را فراهم می‌کند.

طراحی سایت بازرگانی

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

vartan بازدید : 50 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

 

طراحی سایت شرکت ساختمانی

داشتن سایت در سال های اخیر یکی از موارد ضروری برای شرکت‌های مختلف بوده است. رشد فضای مجازی باعث شده شرکت‌های مختلف برای معرفی در این فضا نیاز به وب سایت اختصاصی درک کنند. یکی از این شرکت ها، شرکت ساختمانی می باشد شرکت  های ساختمانی نیاز به معرفی خود و پروژه‌های خود در فضای آنلاین دارند. وب سایت ها کمک می کنند تا این فضا ایجاد شده و شرکتهای ساختمانی موارد مورد نیاز خود را در آنها درج نمایند

موارد مورد نیاز در طراحی سایت سایت شرکت ساختمانی

برای طراحی سایت شرکت ساختمانی مانند هر وب سایت دیگری نیاز است وب‌سایت را مطابق با نیازهای طراحی کرد. در این نوع از وبسایت ها معمولاً بخشهایی وجود دارد که مورد نیاز شرکت و همچنین ارتباط با کاربران است در این بخش به موارد مورد نیاز در وبسایت های ساختمانی می پردازیم

  1. بخش نمایش نمونه کار و پروژه ها، این بخش یکی از ضروری ترین بخش ها در طراحی سایت شرکت ساختمانی می باشد. در این بخش می توان انواع پروژه ها را که توسط شرکت انجام شده است معرفی کرد.
  2. بخش معرفی خدمات و تخصص ها، معرفی خدمات و تخصص ها بخش دیگری است که در طراحی سایت شرکت ساختمانی باید مورد توجه قرار بگیرد. خدمات شرکت می تواند شامل مواردی از جمله طراحی و اجرای پروژه ها باشد و همچنین تخصص هایی که توسط آن شرکت اجرای پروژه ها را پیش می گیرد نیزمی‌تواند در این بخش ذکر شود
  3. بخش مقالات و اخبار در این بخش مقالات و اخبار در حوزه ساخت و ساز و موارد مرتبط با پروژه ها قابل درج است .مخاطبان و کاربران می توانند با مراجعه به این بخش موارد ضروری و مورد نیاز خود را جستجو کنند.
  4. درگاه پرداخت آنلاین، در بسیاری از شرکت ها برای دریافت مبالغ یک درگاه پرداخت آنلاین طراحی می‌شود تا مشتریان بتوانند به سهولت امر پرداخت را انجام داده و رسید آن را دریافت نمایند. این بخش کمک می کند بسیاری از بروکراسی های اداری حذف گردد.
  5. بخش پرسش و پاسخ، در این بخش امکان عضویت کاربران و ایجاد پرسش ها و پاسخ به آنها توسط کارشناسان وجود دارد. بخش پرسش و پاسخ در هر وب سایتی کمک می کند تا ارتباطی قوی تر بین کاربران و مجموعه برقرار گردد.
  6.  ایجاد گالری تصاویر و ویدیو، گالری تصاویر و ویدیو می تواند محلی برای معرفی کامل شرکت و پروژه های آن باشد. همچنین می‌توان انواع کنفرانس ها و موارد دیگر را به صورت ویدیو در این بخش درج نمود
  7. بخش رزومه و بیوگرافی شرکت، در این بخش می‌توان رزومه شرکت و همچنین بیوگرافی کارمندان و مدیران را درج نمود. این بخش کمک می کند تا کاربران به صورت دقیق تری توانایی شرکت را بررسی نمایند و به آن آگاه گردند.
  8. بخش نمایش پروژه ها قبل و بعد از بازسازی، این بخش برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود چرا که می توانند به راحتی یک پروژه را قبل از انجام و بعد از انجام در یک اسلاید مشاهده کنند. این بخش توانایی و مهارت پرسنل را به نمایش می گذارد.

موارد بسیاری وجود دارند که می تواند در وب سایت شرکت ساختمانی طراحی و نمایش داده شود که در بخش بعدی به آنها خواهیم پرداخت. اما آنچه مسلم است وجود وب سایت در شرکت های ساختمانی بسیار کارا و مورد نیاز خواهد بود.

طراحی سایت شرکت ساختمانی

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

 

vartan بازدید : 68 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

دستگاه پر کن مایعات

دستگاه پر کن مایعات یک دستگاه صنعتی برای پر کردن بطری با انواع مایعات است. این دستگاه علاوه بر بطری میتواند تمامی ظروف مشابه را نیز پر کند. این دستگاه میتواند بخشی از خط تولید کارخانه جات مواد غذایی، یا حتی مواد صنعتی باشد.

دستگاه پر کن مایعات میتواند برای موارد مختلف و با شیوه های طراحی مختلفی ساخته شود در این بخش این شیوه ها را بررسی میکنیم

انواع دستگاه پرکن مایعات

1.پر کن مایعات رقیق

این نوع از پرکن مایعات جهت مایعات رقیق ساخته میشود، در مایعات رقیق جاذبه زمین خود منجر به ریختن مایعات داخل بطری میشود، از این جهت برای این نوع از دستگاه ها نیازی به تزریق کننده ویژه ای نیست.

همچنین در مایعات رقیق سرعت ریختن مایع و پر کردن ان با توجه به زمان طبیعی پر شدن بطری تعیین میشود.

 

2.پرکن مایعات غلیظ

برای مایعات غلیظ شرایط طراحی پر کن مایعات متفاوت است، تزریق کننده در این دستگاه ها باید با توجه به غلظت مایعات طراحی شود، پشت مایعات باید فشاری را اعمال کرد.

دستگاه پر کن مایعات غلیظ از نظر افزایش سرعت نیز مواردی را دارد که باید در طراحی آن مورد توجه قرار گیرد.

پرکن مایعات غلیظ میتواند برای مایعات از جمله انواع روغن با غلظت های متفاوت به کار رود.

 

3.پر کن مایعات اسیدی

در مایعات اسیدی و یا همچنین مایعات قلیایی خورندگی مایعات ممکن است بسیار زیاد باشد. از این جهت آلیاژ استفاده شده در پرکن مایعات اسیدی از موادی است که در مقابل خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد.

علاوه بر آلیاژ تزریق کننده های مایع باید طوری طراحی شوند که د موقع تزریق آسیلی به ظروف نرسانند.

 

4.پرکن مایعات گازدار

برای مایعات گازدار دستگاه های پرکن مایعات با شیوه خاصی طراحی میشوند. این نوع از پر کن هه توانایی کنترل مایعات گازداری مانند نوشابه را دارند.

مایعات گازدار علاوه بر اینکه شدت متفاوتی برای تزریق نیاز دارند در موقع تزریق حجم افزایشی نیز خواهند داشت.

 

5.پر کن مایعات نیمه اتوماتیک

 

پر کن کایعات برای هر نوع مایعی که ساخته شود میتواند به صورت نیمه اتوماتیک نیز طراحی شود. نیمه اتوماتیک به مغهموم آن است که بخشی از کارها در این دستگاه باید توسط اپراتور انجام شود. دلیل ساخت دستگاه نیمه اتوماتیک فقط جهت کاهش هزینه های آن است. دستگاه های نیمه اتوماتیک معمولا هزینه های بسیار کمتری نسبت به دستگاه های اتوماتیک دارند.

 

6.پرکن مایعات تمام اتوماتیک

این دستگاه ها از هر لحاظ فعالیت خود را به صورت اتوماتیک انجام میدهند. این نوع از دستگاه ها مناسب برای افزودن به خطوط تولید هستند. در دستگاه های تمام اتوماتیک سرعت دستگاه میتواند تا بالاترین حد بالا رود. دستگاه های پر کن تمام اتوماتیک تکنولوژی بسیار مناسب دارند. از نظر بهداشتی این نوع از دستگاه ها استاندارد بالایی دارند.

مطالبی که شاید دوست داشته باشید.

کارتونینگ

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه پرکن مایعات

سیل گذار

vartan بازدید : 25 پنجشنبه 07 اسفند 1399 نظرات (0)

دستگاه بطری پرکن اتوماتیک

دستگاه بطری پر کن اتوماتیک یکی از انواع دستگاه های بسته بندی با قابلیت پر کردن انواع مایعات در بطری است.

این دستگاه در خطوط تولید مواد غذایی و مواد دارویی کاربرد دارد. انچه در این دستگاه متمایز است ویژگی تمام اتوماتیک بودن این دستگاه است که بدون نیاز به دخالت دست میتواند به کار با سرعت بالا اقدام کند.

دستگاه پر کن بطری اتوماتیک میتواند بخشی از یک خط تولید باشد. مواد غذایی تولید شده به این دستگاه وارد و در بطری های مناسب تزریق میشود. بعد از فرآیند تزریق درب بطری ها یبه صورت اتوماتیک. بسته شده و بطری آماده ارسال به خط بسته بندی یا شیرینگ میشود.

چه صنایعی از دستگاه پرکن بطری اتوماتیک استفاده میکنند؟

به طور یقین اولین صنعت صنعت مواد غذایی است که به این دستگاه نیاز دارد. در صنایع غذایی، بسته بندی انواع شیر، بسته بندی انواع نوشیدنی، بسته بندی انواع نوشابه های گازدار، بسته بندی انواع اب میوه، بسته بندی ابلیمو، بسته بندی ابغوره و هزاران محصول دیگر با این دستگاه امکان پذیر است.

در صنایع دارویی، پر کردن انواع شربت، انواع داروی خوراکی، انواع سوسپانسیون و صدها محصول دیگر قابلیت بسته بندی با این دستگاه را دارند.

در صنایع دیگری نیز پر کن بطری میتواند نقش کلیدی داشته باشد، به عنوان مثال شویندگان خانگی که شامل انواع مایع ظرفشویی، لباسشویی و دست شویی میباشد.

در صنایع دیگر نیز پر کردن بطری سم، و مواد مایع دیگر با این دستگاه انجام میشود.

 

آلیاژ در پر کن بطری اتوماتیک

آلیاژ مصرفی در دستگاه پر کن اتوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اولین اهمیت آلیاژ در جلوگیری از ایجاد آلودگی است. آلیاژهایی مانند استیل میتوانند در صنایع غذایی و حتی دارویی استفاده شوند. این در حالی است که مواد دیگری مانند الومینیوم مجاز به استفاده در این صنایع نیستند.

از سوی دیگر آلیاژ های استفاده شده در دستگاه پرکن نباید با ماده که درون بطری ریخته میشود واکنش داشته باشد.

استفاده از آلیاژ مناسب میتواند تا حد بسیار زیادی به دوام و سلامت بهداشتی دستگاه پر کن کمک کند

لینک های زیر را دنبال کنید:

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه بسته بندی تنباکو

کارتونینگ

کانوایر

vartan بازدید : 51 یکشنبه 26 بهمن 1399 نظرات (0)

اپلیکیشن های فروشگاهی

وقتی صحبت از اپلیکیشن فروشگاهی یا خرید اپلیکیشن فروشگاهی میشه اولین چیزی که کاربران میگن اپلیکیشنی شبیه به دیجی کالا هست. ولی خیلی مشخص نیست این مشابهت ایا از نظر ظاهر هست، یا از نظر ارائه محصول هست یا از نظر امکانات هست و یا موارد دیگر...

به همین دلیل در این متن قصد داریم بخش های مختلف یک اپلیکیشن فروشگاهی رو مانند دیجیکالا معرفی کنیم تا انتخاب و فاکتورهای آن بیشتر مشخص بشه.

بخش های اپلیکیشن فروشگاهی

خرید اپلیکیشن آماده فروشگاهی

بخش های یک اپلیکیشن فروشگاهی شامل موارد زیر است:

  1. ظاهر یا نمای کلی
  2. امکانات فروش محصول
  3. امکانات مدیران فروشگاه
  4. امکانات فروشندگان کالا
  5. بخش های اطلاع رسانی
  6. بخش اطلاعات آماری
  7. بخش کنترل محصولات
  8. بخش آنالیز کاربران
  9. بخش پشتیبانی
  10. و...

 

ظاهر یا نمای کلی: این بخش درواقع بخشی از اپلیکیشن است که توسط کاربر دیده می‌شود. همچنین بخش های گرافیکی برای دسترسی به اطلاعات خرید، اطلاعات کاربری و دیگر بخش ها را شامل می‌شود.

امکانات فروش محصول: این بخش توسط مدیران فروشگاه مشاهده و بخش بندی میشود و کاربران فقط نقش انتخاب در ان را دارند.

امکانات مدیران فروشگاه: امکاناتی از جمله بررسی فروشگاه، بررسی محصولات، مشاهدخ فرایند خرید، مشاهده اطلاعات خرید، بررسی اطلاات کاربران و بسیاری دیگر از موارد که کاربران آنها را مشاهده نمیکنند.

امکانات فروشندگان کالا: ایجاد محصول جدید توسط فروشندگان، ایجاد و بررسی محصولات شخصی، بررسی تراکنش های مرتبط و بسیاری دیگر از امکانات

بخش های اطلاع رسانی: شامل مواردی از جمله اطلا رسانی خرید به کاربر، اطلاع رسانی پرداخت های کاربر ، اططلاع رسانی فروش محصولات به مدیر، اطلاع رسانی موجودی انبار و ....

بخش اطلاعات آماری: این بخش نیز توسط مدیران قابل مشاهده و کاربران دسترسی به آن ندارند. اطلاعات آماری از جمله ورود کاربران، تعداد کاربران، تعداد خرید، مبالغ خرید و ....

بخش کنترل محصولات: این بخش امکان تغییر و تجهیز محصولات را به مدیران میدهد. اطلاعات ارسال ، هزینه های ارسال و انوا نرخ گذاری نیز در این بخش قرار میگیرد.

بخش آنالیز کاربران: بخشی پیچیده که اطلاعات آماری دقیقی از رفتار مشتریان به مدیران سطح بالا ارسال مینماید.

بخش پشتیبانی: شامل کلیه ارتباطات و همچنین امکانات برای پاسخ گویی هرچه بهتر به مشتریان

 

همانطور که میبینید بیشترین بخش های اپلیکیشن فقط برای مدیران قابل دسترسی دارد. باید توجه داشت اپلیکیشن ها یک بخش کوچک دارند که کاربر آنها را میبیند و یک بخش بسیار بزرگ که فقط در دسترس مدیران فروشگاه خواهد بود.

مطالب مرتبط با این موضوع:

خرید اپلیکیشن آماده

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

vartan بازدید : 81 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

 

بیمه عمر ایران

بیمه عمر یکی از بیمه هایی است که شرکت های بیمه در سالهای اخیر خیلی روی آن تبلیغ انجام میدهند، این نوع از بیمه انعطاف بسیار زیادی دارد و در واقع میتوان تعاریف بسیار زیادی از آن ارائه داد.

همچنین بیمه عمر میتواند بسیار منعطف در ارائه خدمات باشد، ارائه خدمات گوناگون در بیمه عمر از ویژگیهای چشمگیر آن است، به برخی از خدمات که در بیمه عمر ارائه میشود توجه کنید

بیمه عمر ایران با بازنشستگی دائمی

بیمه عمر ایران با ارائه وام

بیمه عمر برای فرزندان

و بسیاری دیگر از شعارهای تبلیغاتی که در این نوع از بیمه توسط شرکت های بیمه گر ارائه میشود، اما آیا این تبلیغات واقعیت دارند؟

بیمه عمر ایران

باید گفت بله بعضی از این تبلیغات ها واقعا قابل انجام هستند، البته شرایط در بعضی بسیار متفاوت با واقعیت است اما به هر حال قابل انجام است.

 

بیمه عمر و بازنشستگی، در این شیوه شرکت بیمهه در ازای دریافت حق بیمه بعد از چندین سال به بیمه گذار حقوق بازنشستگی میدهد، این مبلغ متناسب با مبلغ و زمان بیمع گذاری است، حسن این نوع از بیمه این است که نیاز به سپری شدن 30 شال نیست و زمان دریافت بازنشستگی توسط بیمه گذار تعیین میشود.

بیمه عمر ایران

پرداخت وام نیز در بیمه عمر امکنپذیر است البته این وام در واقع بخشی از سپرده خود شخص است، اما این به این معنی است که شما در زمان گرفتن وام علاوه بر دریافت مبلغ وام، بیمه عمر را نیز با شرایط قبلی حفظ کرده اید،

اگر واقع بینانه نگاه کنیم، بیمه عمر ایران یا دیگر بیمه ها توسط این نوع از بیمه تلاش کرده اند خدماتی نوین را ارائه دهند که در چهارچوب دیگر بیمه ها قابل پرداهت و انجام نمیباشد

مطالب مفید دیگر:

بیمه بدنه ایران

vartan بازدید : 26 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

 

بیمه بدنه ایران در زمان جبران خسارت

بیمه بدنه ایران

زمانی که خودرو خود را بیمه میکنیم، به اولین چیزی که فکر میکنیم ارزان بودن بیمه است، ما بیمه ای را انتخاب میکنیم که قیمت عددی آن به نسبت کمتر باشد، البته این حق یک مشتری است که ارزانترین خدمات را با بهترین کیفیت انتخاب کند، اما مسئله اینجاست ما فقط به بخش اول جمله که ارزان بودن است توجه میکنیم و بخش دوم جمله که کیفیت است را قربانی بخش اول که قیمت است میکنیم،

بیمه بدنه ایران

این قربانی کردن زمانی دردناک میشود که بیمه گذار دچار خسارت میشود و به بیمه نامه خود و یا شرکت بیمه گر مراجعه میکند. در زمانی که بیمه گذار نیاز به حمایت شرکت بیمه دارد و در این زکان متوجه میشود کیفیت خدمات در شرکت بیمه گر بسیار پر اهمیت تر از قیمت آن است.

بیمه بدنه ایران یکی از بیمه نامه هایی است که قدرت رقابتی بسیاری با دیگر شرکت های بیمه دارد، این رقابت در دو بخش قیمت و کیفیت خدمات وجود دارد.

قیمت بیمه بدنه ایران تقریبا با قیمت بیمه بدنه در شرکت های دیگر برابر است،  و این در حالی است که بیمه ایران خدمات مناسبتری را ارائه میدهد.

بیمه بدنه ایران بویژه در زمان پرداخت خسارت بیشتر از دیگر شرکتهای بیمه، بیمه گذاران را یاری میکند.

آسانتر بودن پرداخت خسارت، رفع موانع اداری زائد و بسیاری از موارد دیگر رضایت بیمه گذار را ار روند پرداخت خسارت افزتیش خواهد داد

مططالب مفید دیگر:

بیمه عمر ایران

vartan بازدید : 79 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

معاوضه ویلا شمال با مغازه

 

معاوضه ویلا شمال با مغازه در شمال یا سایر شهر ها فرصتی شگرف و عظیم برای آن دسته از خریدارانی است که به دلایل خاص مانند کمبود نقدینگی قصد خرید یک ویلا یا مغازه را دارند و نمی توانند ملک مورد نظر را خریداری کنند..

 

معاوضه ویلا شمال با مغازه و افزایش شانس فروش

 

معاوضه ویلا شمال با مغازه در شمال یا سایر شهر ها فرصتی شگرف و عظیم برای آن دسته از خریدارانی است که به دلایل خاص مانند کمبود نقدینگی قصد خرید یک ویلا یا مغازه را دارند و نمی توانند ملک مورد نظر را خریداری کنند. معاوضه ویلا شمال با مغازه یکی از جمله این روش هاست که در صورتی که خریدار مغازه ای داشته باشد یا ویلایی داشته باشد در حال متقابل می تواند آن را با ویلا یا مغازه معاوضه کند. با اینکه معاوضه مشابه نیز انجام می شود. مثلا معاوضه مغازه با مغازه یا معاوضه ویلا با ویلا که در هر دو این حالات بخشی از پول جابجا می شود یا ابدا پولی مبادله نمی شود و ارزش املاک یاد شده برای خرید املاک مذکور کافیست.

معاوضه ویلا شمال با مغازه 

معاوضه ویلا شمال با مغازه

 

معاوضه ویلا شمال با مغازه و شرایط آن

 

در نظر گرفتن شرایط در این رابطه بسیار اهمیت دارد. لوکس بودن یک ویلا، فول امکانات بودن مغازه، موقعیت هر دو، شرایطی که طرفین برای معاوضه ویلا شمال با مغازه تعیین می کنند، جنگلی بودن ویلا یا  نزدیکی آن به دریا از جمله عواملی است که نزدیکی ارزش این املاک را تعیین می کند. وقتی یک ویلا در موقعیت خوب با طراحی و معماری بی نظیری ساخته شده باشد اما در مقابل یک مغازه برتری های یاد شده را نداشته باشد، نمی توان ارزش هر دو را یکسان دانست و بنابراین ممکن است با فروشنده به نتیجه نرسید.

 

معاوضه ویلا شمال با مغازه در شرایط نرمال

 

اگر بخواهیم از دید دیگری به موضوع معاوضه ویلا شمال با مغازه نگاه کنیم باید توجه داشته باشیم که بسیاری از ویلاها یا مغازه ها معمولی هستند و امکانات ساده ای دارند. در این شرایط معاوضه آنها بسیار ساده تر از جالتی خواهد بود که شرایط املاک مذکور بسیار لوکس و مدرن است. با این حال اگر می خواهید شانس فروش خود را در این شرایط بالا ببرید سعی کنید امتیازات و امکانات خاصی به ویلا یا مغازه خود اضافه کنید.

 

لینک های مفید:

آگهی املاک خراسان رضوی  
آگهی املاک خراسان شمالی
آگهی املاک خوزستان
آگهی املاک زنجان
آگهی املاک سمنان
آگهی املاک سیستان و بلوچستان
آگهی املاک فارس
vartan بازدید : 22 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

معاوضه اپارتمان تهران با ویلا شمال

 

بازار معاوضه آپارتمان تهران با ویلا شمال بسیار داغ است. داغ بودن این بازار در سالهای اخیر بسیار مشهود است و فاکتور های متعددی را می توان برای آن در نظر گرفت..

 

بررسی بازار معاوضه آپارتمان تهران با ویلا شمال

 

بازار معاوضه آپارتمان تهران با ویلا شمال بسیار داغ است. داغ بودن این بازار در سالهای اخیر بسیار مشهود است و فاکتور های متعددی را می توان برای آن در نظر گرفت. بسیاری از ساکنین شهر تهران نه برای سفر بلکه برای اقامت دائم و سفر به شمال کشور اقدام به معاوضه آپارتمان تهران با ویلا شمال می کنند. از این رو اگر خرید این دست املاک و مستغلات را برای تفریح یا سرمایه گذاری ندانیم می توانیم اینگونه به این مقوله نگاه کنیم که یکی از دلایل داغ بودن بازار این نوع معاوضه مهاجرت مردم از شهر های بزرگ به شهر های شمالی است.

Description: ویلا-لوکس-چیلک-460x287.jpg

معاوضه اپارتمان تهران با ویلا شمال

 

امکانات و شرایط در معاوضه آپارتمان تهران با ویلا شمال

 

اگر به آگهی های معاوضه آپارتمان تهران با ویلا شمال دقت کنید به خوبی متوجه می شوید که بسیاری از ویلاهایی که با ارزش و قیمت خوب و مناسب برای معاوضه به اشتراک گذاشته میشوند شرایط یک خانه و اقامتگاه معمولی و مناسب را دارند و این برای بسیاری از خریداران به معنی مزیت و ویژگی کلیدی آنها است.

به عنوان مثال بسیاری از این ویلا ها متراژ خوب بالاتر از 300 متر دارند، سه خوابه اند و سرویس بهداشتی و امکانات لوکس را نیز دارا می باشند. همچنین اکثریت آنها در یک محله آرام واقع شده اند که این ویژگی یکی از مهم ترین اولویت های خریداران تهرانی در حوزه معاوضه آپارتمان تهران با ویلا شمال است. کف نقدینگی مورد نیاز اکثر خریداران نیز چیزی در حدود 400 الی 500 میلیون تومان است.

 

در کدام نواحی معاوضه آپارتمان تهران با ویلا شمال صورت می گیرد؟

 

انجام معاوضه آپارتمان تهران با ویلا شمال اکثرا در شهرهایی مانند عباس آباد یا نوشهر و سیسنگان صورت می گیرد و بازار معاوضه در استان مازندران بیشتر از مابقی نواحی داغ است. این نواحی به دلیل رشد بیشتری که دارند همواره مورد توجه قرار می گیرند. با این حال، بسیاری از فاکتور های معاوضه به نظر مشتریان بستگی دارد.

 

لینک های مفید:

آگهی املاک البرز
آگهی املاک ایلام
آگهی املاک بوشهر
آگهی املاک تهران
آگهی املاک چهارمحال و بختیاری
آگهی املاک خراسان جنوبی
آگهی املاک خراسان رضوی  
vartan بازدید : 24 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

معاوضه باغ با آپارتمان

 

معاوضه باغ با آپارتمان در شهر های مختلفی مانند کرج، اصفهان، عباس آباد شمال، مشهد و غیره انجام می شود. وجود باغ های سرسبز که در مناطق مناسب و رو به پیشرفت قرار گرفته اند به ارزش  آنها می افزاید..

 

معاوضه باغ با آپارتمان برای کسب سود

 

معاوضه باغ با آپارتمان در شهر های مختلفی مانند کرج، اصفهان، عباس آباد شمال، مشهد و غیره انجام می شود. وجود باغ های سرسبز که در مناطق مناسب و رو به پیشرفت قرار گرفته اند به ارزش  آنها می افزاید. همچنین با توجه به بالا رفتن قیمت آپارتمان و امکان محدود خرید آپارتمان به شیوه سنتی معاوضه باغ با آپارتمان صورت می گیرد. بسیاری از بستر های اینترنتی این نوع معاوضه را انجام می دهند.

Description: unnamed (1).jpg

معاوضه باغ با آپارتمان

معاوضه باغ با آپارتمان چگونه انجام می شود؟

 

شاید در نگاه اول کمی توجیه پذیر باشد که بگوییم معاوضه آپارتمان با مغازه یا آپارتمان با زمین رشد فزاینده ای دارد. اما معاوضه باغ با آپارتمان ممکن است چندان به ذهن خطور نکند. این موضوع نشان دهنده عدم وجود محدودیت در حوزه معاوضه ملک است. شما حتی می توانید یک ملک را با کالاهای با ارزشی مثل طلا معاوضه کنید. با این حال با توجه به اینکه بازار خرید آپارتمان و خرید باغ کمی افت کرده است می توان به واسطه معاوضه به آن جان بخشید و کمک کرد تا مجددا روند خرید و فروش در آن به سرعت و سهولت انجام شود. بسیاری از طرفین در این معاملات نیز برای کسب سود بیشتر و خرید آسانتر به سراغ آن می آیند.

 

معاوضه باغ یا معاوضه آپارتمان؛ کدامیک بهتر است؟

 

معاوضه باغ با آپارتمان یا معاوضه آپارتمان با باغ مزایا و معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال در روش معاوضه مغازه با آپارتمان هم ممکن است به دلیل نوسانات موجود یک طرف سود کمتری را دریافت کند. با این حال معاوضه آپارتمان با باغ مانند معاوضه زمین است. زمین ها در هر شرایط بازار اگر در موقعیت و شرایط خوبی قرار داشته باشند نوید این را به خریدار می دهند که نهایتا معامله دو سر سود نصیب وی می شود. به علاوه اینکه بهبود و رسیدگی به یک باغ یا یک واحد آپارتمان برای مرحله بعدی فروش نیز مناسب است و فکری اقتصادی به نظر می رسد.

 

لینک های مرتبط :

آگهی املاک گلستان
آگهی املاک گیلان
آگهی املاک لرستان
آگهی املاک مازندران
آگهی املاک مرکزی
آگهی املاک هرمزگان
آگهی املاک همدان
vartan بازدید : 34 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

معاوضه مغازه با آپارتمان

 

از میان بردن ارتباط در بستر پول برای خرید یا تهیه کالا یا خرید و معاوضه آپارتمان یا مغازه امری است که خیلی از مردم به آن روی آورنده اند. معاوضه مغازه با آپارتمان نیز چنین است..

 

مراحل معاوضه مغازه با آپارتمان کدامند؟

 

از میان بردن ارتباط در بستر پول برای خرید یا تهیه کالا یا خرید و معاوضه آپارتمان یا مغازه امری است که خیلی از مردم به آن روی آورنده اند. این روشی است که به آنها کمک می کند تا برای صرف پول برای خرید آپارتمان یا خرید مغازه هزینه های دیگری را در نظر بگیرند. معاوضه مغازه با آپارتمان نیز چنین است. در این روش شما به جای انتخاب پول نقد روش دیگری مثل تهاتر یا Barter در انگلیسی را انتخاب می کنید؛ که به این واسطه ملکی را برای خود می خرید یا برای سرمایه گذاری بلند مدت در طی زمان خاصی آن را به تملک خویش در می آورید.

معاوضه مغازه با آپارتمان 

معاوضه مغازه با آپارتمان

 

چگونه معاوضه آپارتمان با مغازه را انجام دهیم؟

 

کار معاوضه مغازه با آپارتمان نیاز به طی کردن پله های مشخص و مجزایی دارد که در نهایت به شما کمک می کند تا به مقصود اصلی خود برسید و یا اگر می توانید تخفیفی بگیرید و از هزینه ها کم کرده و ملک مورد نظرتان را با ملک خود از این زاویه هم اندازه نمایید.

  1. بر سر قیمت مذاکره کنید.

معاوضه مغازه با آپارتمان یکی از روش های معاوضه است و مهم است که در این روش به جای آنکه به قیمت اصلی وفادار بمانید و سعی داشته باشید تا با همان رقم جلو بروید کمی چانه زنی کنید و قیمت را کاهش دهید یا برای بهبود شرایط درخواست های مختلفی را به فروشنده ارائه دهید. این درخواست ها باید به گونه ای باشند که وی از آنها استقبال کند.

  1. انتخاب های خود را بررسی کنید.

گزینه های مختلفی برای معاوضه مغازه با آپارتمان وجود دارد که همه معاملات را از دیگری متمایز می کند. از این رو تعیین انتخاب های فردی و هدف از خرید و معاوضه به شما کمک می کند تا بدانید که دقیقا به دنبال چه چیزی هستید. سایت های مختلف را بررسی کنید و بدانید که دقیقا به دنبال چه چیزی هستید.

  1. ایرادات ملک مورد نظرتان را بشناسید.

مطمئن باشید که هر معامله و هر مورد معامله ایرادات و مشکلات خود را دارد. هر رابطه قراردادی بین خریدار و فروشنده مطرح می کند که تعیین کننده اولویت ها و تفاوت های مطرح شده در مورد مغازه یا آپارتمان مورد نظر است. با دید بی عیب بودن معامله نکنید.

 

لینک های مرتبط :

آگهی املاک قزوین
آگهی املاک قم
آگهی املاک کردستان
آگهی املاک کرمان
آگهی املاک کرمانشاه
آگهی املاک کهگیلویه و بویراحمد
آگهی املاک گلستان
آگهی املاک گیلان
vartan بازدید : 32 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

معاوضه زمین با آپارتمان

 

شما می‌توانید املاک و مستغلات از جمله ملک، خانه، آپارتمان، املاک تجاری و صنعتی را بخرید، حتی با این وجود که برای پرداخت آن پول و وجه کافی نداشته باشید. معاوضه زمین با آپارتمان در سراسر دنیا من جمله ایران طرفداران خاص خودش را دارد..

 

چرا معاوضه زمین با آپارتمان از خرید سنتی با وام برتری دارد؟

 

شعار معاوضه زمین با آپارتمان این است: شما می‌توانید املاک و مستغلات از جمله ملک، خانه، آپارتمان، املاک تجاری و صنعتی را بخرید، حتی با این وجود که برای پرداخت آن پول و وجه کافی نداشته باشید. معاوضه زمین با آپارتمان در سراسر دنیا من جمله ایران طرفداران خاص خودش را دارد. جالب است بدانید که این معاملات از ۳۶۰۰۰۰ دلار تا بیش از ۵ میلیون دلار در سطح بین المللی را در بر می گیرند. به طور معمول، خریدار ۳۰ درصد مبلغ را به صورت پیش‌پرداخت ارائه می کند. در صورتی که این شخص به اندازه کافی پول نداشته باشد، تعادل مالی آن با یک معامله پایاپای تامین می‌شود، درست مانند دنیای پول نقد و خرید به کمک آن. معاوضه زمین با آپارتمان هم چنین است.

معاوضه زمین با آپارتمان 

معاوضه زمین با آپارتمان

 

مقایسه روش معاوضه زمین با آپارتمان با خرید سنتی به کمک وام

 

اگر شخصی در حالت سنتی و با پول نقد، قصد خرید یک ملک را داشته باشد ملزم به پرداخت کامل هزینه آن است. این می تواند یک آپارتمان، یک زمین تجاری یا یک زمین معمولی بدون ساخت باشد. چه اتفاقی می افتد؟ شخص ملزم است تا در مدت زمان مشخص یا طی کمک یک وام هزینه ها را بپردازد. اما در عین حال در روش معاوضه زمین با آپارتمان شخص تنها با جابجایی و معاوضه به نتیجه خرید خود می رسد. این روش نه قرض و بدهی دارد و نه مدت زمان طولانی برای پروسه خرید آن وقت لازم است. از این رو، بسیاری از معامله گران و خریداران/ فروشندگان چه در ایران و چه در سطح بین المللی به این روش روی آورده اند.

 

بررسی پیشنهادات معاوضه زمین با آپارتمان

 

پیشنهادات و آگهی های زیادی در زمینه معاوضه زمین با آپارتمان وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا بسته به توانایی مالی و ارزش ملک خود تصمیم بگیرید. معاوضه آنلاین و امکان ارائه آگهی بدون محدودیت مشکل خرید و فروش در این حوزه را حل نموده است.

 

لینک های مرتبط :

مشارکت در ساخت
سرمایه گذاری و وام
پذیرنده سرمایه
سرمایه گذار
خرید فروش املاک
خرید و فروش مسکونی
vartan بازدید : 29 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

 

معاوضه خودرو با آپارتمان

آیا به دنبال معاوضه خودرو با آپارتمان هستید اما مطمئن نیستید که این روش گزینه مناسبی هست یا خیر؟ آیا می توان به روش معاوضه خودرو با آپارتمان..

معاوضه خودرو با آپارتمان به صورت آنلاین!

آیا به دنبال معاوضه خودرو با آپارتمان هستید اما مطمئن نیستید که این روش گزینه مناسبی هست یا خیر؟ آیا می توان به روش معاوضه خودرو با آپارتمان اعتماد کرد؟ طبیعی است که روش های معاوضه با تغییر کالا ها و گزینه های معاوضه گاهی بهترین روش و گاهی هم روشی نامناسب به حساب می آیند. با این حال، افزایش شمار آگهی های معاوضه خودرو با آپارتمان یا کالاهای ارزشمند نشان دهنده این است که در حال حاضر که بازار پاسخگوی نیاز های خرید و فروش مشتریان نیست، این روش ها می توانند بسیار بهتر عمل کنند.

معاوضه خودرو با آپارتمان 

معاوضه

بررسی آگهی های معاوضه خودرو با آپارتمان

اگر قصد معاوضه خودرو با آپارتمان یا برعکس را دارید و یکی از طرفین این مدل معامله هستید نگاهی به لیست آگهی های اینترنتی در این قالب بیندازید. البته که بسیاری از معاوضه ها به شیوه سنتی انجام می شود اما روش نوین و امروزی به واسطه سایت های معتبر و بستر اینترنت به شما این امکان را می دهند تا بسیار سریعتر معاوضه کنید و طیف وسیعی از مشتری ها و فروشندگان را در یک لحظه ملاقات کنید. در نتیجه اگر شخص هدف شما در شهر دیگری ساکن باشد پیدا کردنش به دشواری گذشته نخواهد بود.

بسیاری از آگهی های معاوضه خودرو با آپارتمان ویژگی های اساسی این دو مورد را با یکدیگر بیان می کنند و بسته به ارزش و نیاز خود برای آن شرایط و قواعدی تنظیم می کنند. از این رو اگر به فکر انتشار یک آگهی هستید به این موارد توجه کنید.

روش معاوضه آنلاین خودرو با آپارتمان و برعکس امکان پذیر است؟

بله، با توجه به اینکه روند معاملات و جابجایی های قابل انجام در تهاتر یا معاوضه خودرو با آپارتمان می تواند اینترنتی انجام شود بسیاری از رفت و آمد های دست و پا گیر از پیش پایتان برداشته می شود و تنها برای عقد قرارداد می توانید حضوری عمل کنید.

مقالات مفید دیگر:

آگهی املاک اردبیل
آگهی املاک اصفهان
آگهی املاک البرز
vartan بازدید : 30 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

 

معاوضه املاک

در زمینه معاوضه املاک ( یعنی تبادل دو طرف ی دو کالا یا ملک باارزش) شرایط عمومی، خصوصی و خاص مختلفی وجود دارد که باید در قرارداد ذکر شوند تا در نهایت مشکلی پیش نیاید. در این زمینه شما باید با کمک یک..

بررسی شرایط عمومی و خصوصی در قرارداد معاوضه املاک

در زمینه معاوضه املاک ( یعنی تبادل دو طرف ی دو کالا یا ملک باارزش) شرایط عمومی، خصوصی و خاص مختلفی وجود دارد که باید در قرارداد ذکر شوند تا در نهایت مشکلی پیش نیاید. در این زمینه شما باید با کمک یک کارشناس کاربلد و مجرب یک قرارداد بنویسید که بندهای مختلفی دارد و در صورت پیشامد مشکل پیش بینی نشده مشکلات بیشتری را تجربه نکنید و به تهاتر و معاوضه املاک قضایی برخورد نکنید.

معاوضه املاک 

معاوضه املاک

شرایط عمومی در زمینه معاوضه املاک

در شرایط عمومی معاوضه املاک تعهدات مالک، عوضین قرارداد، تعهدات سازمان و بند هایی که هرکدام جزئیات بیشتر دارد بیان می شود. مثلا در بخش عوضین قرارداد باید جزئیات مربوط به ملک مورد نظر برای معاوضه بیان شود؛ اینکه چند دانگ از ملک مورد نظر واگذار و یا مورد معاوضه قرار می گیرد، ملک مورد نظر در کجا قرار دارد و چه مساحتی دارد، آیا امتیازات آب و برق و مابقی موارد به شخص مقابل/ سازمان واگذار می شود یا نه و بسیاری دیگر از موارد بیان می شود. اگر به سراغ بخش تعهدات مالک در معاوضه املاک برسیم باید بند های مختلفی نظیر مدت زمانی که وی باید سند را تنظیم کند تا به شخص/ سازمان مورد نظر منتقل شود بیان شود. یا اینکه باید مالک جهت تعویض ملک متعهد شود که بعد از مدت زمان مشخصی اقدام به تخلیه کند. این موضوع مانند یک قرارداد عادی برای فروش ملک نگارش خواهد شد.

شرایط خصوصی در زمینه معاوضه املاک

همانطور که اشاره کردیم یک بخش به پارت شرایط خصوصی متعلق است. بند های مختلف این شرایط به تحویل عوض و معوض در تنظیم صورت جلسه، سلب خیارات قانونی از مالک، فسخ قرارداد با عدم عمل به تعهدات از سمت مالک و موارد بیشتر به این بند خلاصه می شود. شما پس از تنظیم سایر بند ها می توانید قرارداد معاوضه املاک کامل و جامعی داشته باشید.

مقالات مفید دیگر:

معاوضه ویلا با ماشین
معاوضه ماشین با زمین
آگهی املاک آذربایجان شرقی
آگهی املاک آذربایجان غربی
vartan بازدید : 25 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

 

درج آگهی ویلا

در هنگام درج آگهی ویلا مواردی است که باید رعایت شود قصد داریم در ادامه این نکات را مورد بررسی قرار دهیم. از آن جا که در سال های اخیر تقاضا برای ویلا در نقاط مختلف کشور زیاد شده است ویلاهای متعدد در شهرهای مختلف ساخته شده اند برای آشنایی با نحوه درج آگهی ویلا در سایت های املاک با ما همراه باشید.

 

نحوه درج آگهی ویلا

درج آگهی ویلا 

ویلا

در هنگام درج آگهی ویلا مواردی است که باید رعایت شود قصد داریم در ادامه این نکات را مورد بررسی قرار دهیم. از آن جا که در سال های اخیر تقاضا برای ویلا در نقاط مختلف کشور زیاد شده است ویلاهای متعدد در شهرهای مختلف ساخته شده اند برای آشنایی با نحوه درج آگهی ویلا در سایت های املاک با ما همراه باشید.

نکات مهم درباره درج آگهی ویلا

درج آگهی ویلا 

ویلا

فروشندگان ویلا باید هنگام درج آگهی ویلا به مواردی توجه کرده و آن را در آگهی قید کنند تا خریداران با اطلاعات کامل دست به انتخاب بزنند. اولین نکته ای که در مورد درج آگهی ویلا وجود دارد این است که ویلای مورد نظر براساس بافت و آب و هوای منطقه مورد نظر طراحی شده باشد. یکی دیگر از مواردی که در ارتباط با ویلاها خصوصا ویلای شمال وجود دارد تامین امنیت ویلا است یا اینکه ملک مورد نظر در شهرک وجود دارد یا بیرون از آن است این موارد را هنگام درج آگهی ویلا فراموش نکنید.

یکی دیگر از نکاتی که در مورد درج آگهی ویلا وجود دارد این است که امکانات اولیه را در آگهی قید کنند برخی از ویلاها فاقد امکانات اولیه مانند برق و گاز هستند.

از دیگر مواردی که هنگام درج آگهی ویلا باید رعایت شود این است که در صورتی که ویلا در شهرهای ساحلی قرار گرفته است با دریا چقدر فاصله دارد، فاصله ی ویلای مورد نظر را تا جاده ی اصلی ذکر کنید. آیا ویلای ساخته شده دارای سند است. همچنین متراژ و دیگر امکانات را نیز ذکر کنید. در هنگام درج آگهی ویلا به نکته توجه داشته باشید که امکان بازید را برای خریدار فراهم کنید و شماره تماسی در آگهی بنویسید که در دسترس باشد و خریدار بتواند از ویلای مورد نظر بازیدید کند. فاصله امکانات رفاهی و سیستم حمل و نقل همچنین مرکز شهر تا ویلا را نیز فراموش نکنید.

مقالات مفید دیگر:

معاوضه خودرو با آپارتمان
معاوضه خودرو با ملک در کرج
معاوضه آپارتمان با خودرو
معاوضه ماشین با ویلا
vartan بازدید : 35 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

 

درج آگهی ملک و مسکن در سایت

امروزه با پیشرفت شهر ها و گسترده شدن آن ها شیوه های سنتی چندان پاسخگوی نیازهای افراد جامعه برای جستجوی ملک را نمی دهد، با پیشرفت دنیایی دیجیتال کاربران و مشاوران املاک می توانند فعالیت خود را گسترش داده و اقدام به درج آگهی ملک و مسکن در سایت های مختلف داشته باشند.

ویژگی هایی درج آگهی ملک و مسکن در سایت که باید رعایت کنیم

درج آگهی ملک و مسکن در سایت 

درج آگهی

امروزه با پیشرفت شهر ها و گسترده شدن آن ها شیوه های سنتی چندان پاسخگوی نیازهای افراد جامعه برای جستجوی ملک را نمی دهد، با پیشرفت دنیایی دیجیتال کاربران و مشاوران املاک می توانند فعالیت خود را گسترش داده و اقدام به درج آگهی ملک و مسکن در سایت های مختلف داشته باشند. لازم به ذکر است بدانید که برای انجام این فعالیت کاربران می توانند به اپلیکیشن ها و سایت های اختصاصی ملک و مسکن همچنین سایت های مربوط به آن اقدام به درج آگهی کنند.

نکات مهم درباره درج آگهی ملک و مسکن در سایت

اما نکته ی قابل تامل در این جا این است که درج آگهی ملک و مسکن در سایت قوانین خاص خود را دارد در وهله ی اول باید برای آگهی خود یک تیتر جذاب انتخاب کنید و بهترین شاخصه های ملک مورد نظر را در آن بگنجانید.

اگر به عنوان یک کاربر عادی قصد دارید اقدام به درج آگهی ملک و مسکن در سایت خاصی را دارید بهتر است از دادن قیمت های نامتعارف اجتناب کنید با توجه به اینکه در شهر مورد نظرتان قیمت ها در چه وضعیتی قرار دارد قیمت ها را مشخص کنید که این امر مستلزم مراجعه به یک کارشناس است.

در هنگام درج آگهی ملک و مسکن در سایت و اپلیکیشن تصاویر از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند بهتر است برای جلب مشتریان از تصاویر قابل قبول استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی در این مواقع باید رعایت کرد این است که در هنگام آگهی بهتر است نقاط قوت ملک مورد نظر را بیان کنید که شامل پارکینگ، ویو، موقعیت تجاری و آفتابگیر بودن و از این قبیل موارد را بیان کنید. اطلاعات دقیق از ملک مورد نظر باعث می شود که کاربران بهتر با آن آشنا شده و راحت تر تصمیم بگیرند.

در صورتی که مشاور املاک یا صاحب ملک هستید در پایان راه های ارتباطی را قید کنید.

مقالات مفید دیگر:

معاوضه خودرو با آپارتمان در تهران

معاوضه ملک با ماشین در تهران

معاوضه ویلا با خودرو

معاوضه خودرو با ملک در شمال

vartan بازدید : 35 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

درج آگهی فروش ویلا

درج آگهی فروش ویلا در اپلیکیشن های محبوب همچون اینستاگرام و ... یک روش جدید و مدرن برای تبلیغات است. استفاده از این روش های مردن نه تنها هزینه ای در بر ندارد، بلکه منجر می شود تا مشتری با رضایت خاطر بیشتری اقدام به خرید ملک مورد نظر خود نماید. زیرا پیش از خرید تمامی ویژگیها و تصویر ملک را مشاهده نموده است. 

درج آگهی فروش ویلا به صورت رایگان

روش هایی که در زمان های قدیم برای درج آگهی فروش ویلا استفاده می شد، دیگر امروزه جایگاه خود را از دست داده اند. زیرا علاوه بر این که از هزینه تبلیغاتی بالایی برخوردار بودند، زمان بسیار زیادی را نیز از آن خود می کردند. بیشتر فروشنده ها و مشاوران املاک ترجیح می دهند از روش های سریع تری برای فروش ملک خود استفاده کنند. 

زیرا این مسئله برای آنها سود بیشتری را به همراه خواهد آورد. بدون این که هزینه ای برای انجام تبلیغات صرف نمایند. برای این که اقدام به درج آگهی فروش ویلا نمایید، کافیست وارد دنیای پیشرفته و مدرن مجازی شوید. پس از آن بدون هیچ هزینه ای آگهی فروش خود را در معرض دید انسان های بسیار زیادی قرار دهید. 

درج آگهی فروش ویلا

 درج آگهی فروش ویلا با مشخصات کامل

بهترین روش درج آگهی فروش ویلا در دنیای مجازی

یکی از بهترین روشهایی که می توانیم برای ثبت آگهی در دنیای هوشمند مجازی نماییم، یافتن محبوب ترین سایت های مجازی است. امروزه استفاده از اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و ... در میان مردم بسیار محبوبیت یافته است. 

به راحتی می توان از طریق این اپلیکیشن ها اقدام به درج آگهی فروش ویلا نمود. کافیست تنها یک پیج تجاری در اینستاگرام تاسیس نمایید، و پس از آن با انتشار تصاویر و مشخصات کلی ویلاهای مورد فروش، مشتری ها را به سمت خود جذب نمایید. این روش علاوه بر این که هیچ هزینه ای برای شما به همراه نخواهد داشت، بلکه سرعت یافتن مشتری های مناسب را نیز برای شما افزایش خواهد داد. 

تنها کافیست از تصاویر با کیفیت برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده نمایید. پس از آن قیمت ویلای مورد نظر برای فروش، متراژ ویلا، ویژگی ها و دیگر اطلاعاتی که مشتری باید در مورد این ملک بداند را در متن اگهی درج نمایید. این روش درج آگهی فروش ویلا می تواند به سرعت نظر مشتری های زیادی را به خود جلب نماید. در نهایت نیز یکی از مشتری ها با رضایت کامل اقدام به خرید ملک خواهد نمود. 

 

مقالات مفید دیگر:

تهاتر خودرو با ملک

معاوضه ملک با ترکیه

معاوضه زمین با خودرو

معاوضه خودرو با ویلا

 

 

vartan بازدید : 38 جمعه 09 خرداد 1399 نظرات (0)

بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه ایران یکی از بیمه های بسیار ضروری برای خودرو است، ضرورت این نوع بیمه نه از باب اجباری بودن بلکه از باب اهمیت آن از ضروریات است.

در حالی که  بیمه ثالث خودرو،  پوشش خسارات را برای طرف مقابل بیمه گذار تامین میکند، بیمه بدنه پوشش خسارات برای شخص بیمه گذار یا خسارات جانبی که به بیمه گذار تحمیل میشود را پوشش میدهد.

خسارات تحت پوشش بیمه بدنه

گستره پوشش خسارات بیمه بدنه بسیار گسترده است، این نوع از بیمه میتواند تحت تعاریف مختلف خدمات گوناگونی را به بیمه گذار ارائه دهد. در زیر برخی از این خدمات ذکر میشود

1. پوشش بیمه تصادف

2. پوشش بیمه سرقت کلی خودرو

3. پوشش بیمه سرقت لوازم خودرو

4. پوشش بیمه خسارات سیل و زلزله

5.پوشش بیمه افت قیمت خودرو

6. و ...

 

پوشش بیمه تصادف

همانطور که از نام آن مشخص است در صورتی که در تصادف خودرو با خودرو بیمه گذار مقصر باشد، بیمه بدنه ایران این خسارات را به صورت کامل جبران خواهد کرد. در صورتی که تصادف خودرو با عابر باشد و به دلایلی بیمه ثالث برخی از خسارات را پوشش ندهد، بیمه بدنه تکمیلی میتواند این مورد را هم پوشش دهد.

پوشش بیمه سرقت کلی

خسارات ناشی از سرقت خودرو را برای بیمه گذار جبران مینماید، این خسارت از 90 تا مواردی 98 درصد ارزش خودرو را تشکیل خواهد داد.

 

پوشش بیمه لوازم خودرو

بیمه بدنه ایران

این نوع از بیمه بدنه خودرو نیز نوعی از بیمه سرقت است و خسارات ناشی از سرقت لوازم خودرو را پوشش میدهد. باید توجه داشت در این نوع بیمه بیمه گذار لیست کلیه لوازم جانبی را در بیمه نامه ذکر میکند و این بیمه نامه به رویت بیمه گذار یا نماینده وی میرسد.

پوشش بیمه خسارات سیل و زلزله

این نوع از بیمه خسارات مربوط به بلایای طبیعی را برای بیمه گذار جبران مینماید، بلایای طبیعی و غیر منتظره در این نوع بیمه نامه در نظر گرفته شده و بیمه گذار برای هر مورد مبلغی اضافی را پرداخت و مورد مورد نظر خود را به بیمه نامه خود اضافه میکند

 

پوشش بیمه افت خودرو

در دوره ای محدود بیمه گذاران  نوعی از بیمه را ارائه دادند تا در صورت افت قیمت خودرو مبلغی را به بیمه گذار پرداخت کنند، این نوع از بیمه موفقیت چندانی نداشت و در حال حاظر بیمه گذاران این مورد را در بیمه نامه لحاظ نمیکنند.

ضرورت بیمه بدنه

در ایران وسایل نقلیه و خودروها به دلیل محدودیت واردات قیمت هایی بسیار بالاتر از قیمت واقعی خود را دارند، حتی در مواردی خرید و نگهداری خودرو نوعی سرمایه گذاری محسوب میشود. باید توجه داشت سرمایه گذاری نیاز به اطمینان خاطر دارد، از همین رو بهتر است با خدمات بیمه بدنه این نوع از سرمایه گذاری ها را با امنت بالاتری انجام داد. این ضرورت با توجه به قیمت بالای خودرو و ریسک بالای ان قطعا نیاز ضروری است که باید به آن توجه داشت.

 

مقالات مرتبط:

بیمه عمر ایران

vartan بازدید : 40 جمعه 09 خرداد 1399 نظرات (0)

محاسبه بیمه بدنه ایران

محاسبه بیمه بدنه ایران  بر اساس فاکتور های ویژشه ای قابل انجام است. باید توجه داشت در محاسبه بیمه برخ تعیین شده در شرکت بیمه ایران موثر صد در صد است. تعیین کلیه این محاسبات بر اساس نرخ تعیین شده شرکت بیمه ایران می باشد.

عوامل موثر بر قیمت بیمه بدنه ایران

عوامل ذکر شده زیر بر قیمت بیمه بدنه موثر بوده و محاسبات بر اساس این فاکتورها انجام می شود.

  1. قیمت خودرو
  2. مدل خودرو
  3. تعداد سالهای تخفیف بیمه بدنه
  4. خودرو صفر یا غیر صفر
  5. مونتاژ داخلی یا خارجی

 

  • قیمت خودرو نسبت مستقیم با هزینه بیمه بدنه دارد. شرکت های بیمه بر اساس مبلغ بیمه گذاری قیمت بیمه بدنه را تعیین میکنند.
  • بالعکس باور عمومی چنانچه مدل خودرو در قیمت بیمه تاثیر گذار نباشد. به صورت مستقل هم تاثیری بر محاسبه بیمه بدنه نخواهد داشت.
  • سالهای تخفیف بیمه بر روی قیمت پرداختی بیمه بسیار زیاد تاثیر دارد. این فاکتور بیشترین درصد تاثیر بر روی بیمه بدنه را دارد.
  • خودرو صفر تخفیف 10 تا 30 درصدی برای بیمه بدنه خواهد داشت که این تخفیف با توجه به زمان بیمه متفاوت است
  • خودرو های داخلی درصد تخفیفی از بیمه بدنه را خواهند داشت. که این درصد شامل خودروهای خارجی نخواهد بود.

 

 

تخفیف بیمه بدنه

بجز تخفیف های دوره ای که معمولا به مناسبت های مختلف در بیمه ایران اعلام میشود. تخفیف های ثابتی نیز برای بیمه بدنه در نظر گرفته می شود.

تخفیف ثابت

  1. تخفیف هیئت علمی
  2. تخفیف ویژه ایثارگری

تخفیفات مناسبتی

  1. سالگرد تاسیس بیمه ایران
  2. تخفیف دهه فجر
  3. تخفیف عید نوروز
  4. تخفیف اعیاد مناسبتی

 

  • برای هیئت علمی تخفیف 10 درصدی در بیمه ایران درنظر گرفته شده است.
  • همچنین تخفیف 10 درصدی نیز برای ایثارگران در نظر گرفته شده.

(این دو تخفیف به همراه هم نیز قابل انجام هستند.)

  • هر ساله در سالگرد تاسیس بیمه ایران تخفیف ویژه ای برای انواع بیمه ایران ازجمله بیمه بدنه در نظر گرفته میشود
  • در دهه فجر تخفیفی بین 10 تا 20 درصدی برای بیمه گذاران در نظر گرفته میشود( این مورد چند سال انجام نشد)
  • در اسفند ماه تخفیف بیمه بدنه در بعضی از سالها از سوی بیمه ایران برای بیمه گذاران در نظر گرفته می شود.
  • در بعضی از اعیاد مذهبی مانند عید مبعث هم در بعضی از سالها بیمه ایران تخفیف ویژه ای را تدارک میبیند.

 

 

پوشش های تکمیلی بیمه بدنه ایران

پوشش های تکمیلی شامل مواردی است که بیمه گذار میتواند به انتخاب خود آنها را برگزیند. این پوشش ها به بیمه بدنه کلی خودرو اضافه شده و به پوشش های تکمیلی معروف هستند.

  1. شکست شیشه
  2. نوسان قیمت
  3. مواد شیمیایی
  4. سرغت خودرو
  5. بلایای طبیعی
  6. کشیدن میخ و وسایل نوک تیز

سایت استعلام و محاسبه بیمه بدنه ایران

سایت های متعددی برای استعلام و محاسبه بیمه وجود دارند. در مورد بیمه ایران به روزترین سایت و معتبرترین سایت ها، نمایندگی های بیمه هستند. در زیر یکی از وب سایت های نمایندگی بیمه ایران را معرفی میکنیم که محاسبه نرخ بیمه را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار داده است.

 

ورود به وب سایت

محاسبه بیمه بدنه ایران

محاسبه آنلاین

 

لینک های مفید و مرتبط

بیمه عمر ایران

vartan بازدید : 36 جمعه 09 خرداد 1399 نظرات (0)


  
بیمه عمر ایران:
 
شرکت بیمه عمر ایران با ارائه ی طرح های متفاوت در بیمه عمر ایران، توانسته است که بسیاری از سلایق را به خود جلب نمیاد، شرایط تمام افراد جامعه یکسان نیست، از این رو بیمه عمر ایران با در نظر گرفتن این مسئله، این طرح ها را با شرایط متفاوت ارائه داده است.
انواع بیمه عمر ایران:
بیمه عمر ایران از جمله شرکت هایی است که در ارائه خدمات بیمه عمر خود تنوع زیادی را دارا می باشد. که در هر طرح خود شرایطی متفاوت نیز دارد. در این مقاله شما را با انواعی از بیمه عمر ایران آشنا خواهیم کرد.
۱- بیمه عمر مان ایران:  یکی از جدید ترین طرح هایی است که بیمه عمر ایران ارائه داده است. اگر تمایل به بیمه گذاری در به روز ترین بیمه را دارید. می توانید از این طرح بیمه عمر ایران استفاده نمایید.
۲- بیمه جامع زندگی: در سال های اخیر این طرح توسط شرکت بیمه عمر ایران ارائه گردید، اما متاسفانه در حال حاضر این شرکت دیگر این طرح را ارائه نمی دهد. 
۳- بیمه عمر و بازنشستگی ایران: با انتخاب این طرح می توانید از مزایای بیمه عمر و بازنشستگی استفاده کنید. این طرح از بیمه عمر ایران ، پشتیبانی است، برای فرزندانمان و خیال ما را بابت آن ها راحت می سازد. زیرا فرزندنمان از این سرمایه در راستای تحصیل و کار از آن استفاده می کنند. 
۴- بیمه ازدواج جوانان ایران: امروزه مسئله مالی یکی موانع ازدواج برای جوانان است. با رفع این مانع می شود، آمار ازدواج را حد زیادی بالا برد.
۵- بیمه زنان خانه دار بیمه ایران: زنان خانه دار همیشه در فکر سرمایه گذاری برای خویش و کاهش نگرانی از آینده خود هستند. لذا انتخاب این بیمه برای خانم های خانه دار بسیار مناسب است. 
۶- بیمه عمر ایران برای کودکان: در سال های اخیر خانواده های ایرانی بیشتر به فکر بیمه کردن کودکان خود افتاده اند. از این رو این خانواده ها با تبدیل پس انداز های اندک خود به سرمایه های بزرگ می توانند آینده ای روشن برای فرزندان خود رقم بزنند. بیمه عمر ایران شامل فوت عادی، فوت در اثر حادثه، نقص عضو، از کار افتادگی، امراض خاص و هزینه های پزشکی می باشد. حتی کودکان از بدو تولد می توانند بیمه عمر ایران را داشته باشند. البته در بیمه گذاری کودکان، بایستی حد اقل 18 سال داشته باشند تا بتوانند از مزایای این بیمه استفاده کنند.
 

بیمه عمر ایران
لینک های مفید :
بیمه بدنه ایران
 

vartan بازدید : 34 جمعه 09 خرداد 1399 نظرات (0)


بیمه آتش سوزی ایران جهت جبران خسارت های مالی بر اثر وقوع آتش سوزی می باشد. خسارت وارده بر اموال منقول یا غیر منقول بیمه گذار (حقیقی، حقوقی) با این نوع بیمه نامه قابل جبران است. بنابراین فقط خسارت های مالی توسط بیمه آتش سوزی ایران جبران می شود. در صورتیکه خسارت جانی به فرد بیمه گذار وارد شود این نوع بیمه نامه آن را پرداخت نخواهد کرد.بیمه آتش سوزی ایران
بیمه آتش سوزی ایران جهت جبران خسارت های مالی بر اثر وقوع آتش سوزی می باشد. خسارت وارده بر اموال منقول یا غیر منقول بیمه گذار (حقیقی، حقوقی) با این نوع بیمه نامه قابل جبران است. بنابراین فقط خسارت های مالی توسط بیمه آتش سوزی ایران جبران می شود. در صورتیکه خسارت جانی به فرد بیمه گذار وارد شود این نوع بیمه نامه آن را پرداخت نخواهد کرد. اما خسارت وارد شده بر اموال شخص ثالث که بیمه گذار در قبال آن مسئولیت داشته است به همراه این نوع بیمه نامه یا به طور جداگانه (از طریق بیمه مسئولیت مدنی) جبران خواهد شد.

(بیمه آتش سوزی ایران)بیمه آتش سوزی ایران چه خطراتی را پوشش می دهد؟
این نوع بیمه نامه مانند بیمه بدنه خسارات اصلی و اضافی را پوشش می دهد. همانطو که در بالا اشاره کردیم هر دو خسارات تنها شامل خسارت های مالی است.
از خطرات اصلی تحت پوشش بیمه آتش سوزی ایران می توان به آتش، صاعقه و انفجار اشاره کرد. هر ماده ای که با اکسیژن ترکیب شود و شعله تولید کند در دسته آتش قرار می گیرد. منظور از صاعقه تخلیه الکتریکی دو ابر یا ابر و زمین است که ممکن است خساراتی را به بار آورد. انفجار در واقع آزاد شدن انرژی ناگهانی گاز یا بخار است که باعث ایجاد خسارت می شود. لازم به ذکر است که انفجارات ناشی از فعل و انفعالات هسته ای تحت پوشش این نوع بیمه نامه قرار نمی گیرند.
اما دسته ای از خسارات که به صورت جداگانه خریداری یا به بیمه نامه اضافه شوند جزء خسارات اضافی می باشند. قیمت نهایی بیمه آتش سوزی ایران براساس بیمه اصلی و پوشش های اضافی که بیمه گذار انتخاب می کند تعیین می شود. پوشش های اضافی بیمه شامل مواردی از قبیل زلزله، طوفان، آتش فشان، سیل، ترکیدن لوله آب، سقوط هواپیما، ضایعات برف و باران، ریزش سقف در اثر سنگینی برف، انفجار ظروف در اثر فشار صنعتی، ریزش کوه و برخورد اجسام خارجی به ساختمان است. بنابراین متقاضیان براساس شرایطی که دارند می توانند پوشش های اضافی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
لینک های مفید:
بیمه بدنه ایران
بیمه عمر ایران

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 890
  • بازدید کلی : 3,086